نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم عجیب کی‌روش و فدراسیون فوتبال/ چهره خبرساز تیم ملی خانه‌نشین می‌شود!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شگفت‌انگیزترین ابعاد حضور تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، داستان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش بود

ماجرای انتخاب دستیار ایرانی کی‌روش از طرح طولانی‌مدت اسم جواد نکونام آغاز شد و نهایتا در موقعیتی اضطراری و در فاصله‌ای کوتاه تا آغاز مسابقات، به معرفی مارکار آقاجانیان انجامید. بدیهی است که مارکار نازنین را دوست داریم اما پرسش اینجاست که چنین انتخابی چقدر فنی و سودمند بود و به چه کار آمد؟ دوره قبلی حضور کی‌روش در ایران هم مارکار برای مدت طولانی دستیار او بود اما به‌نظر می‌رسید حضورش صرفا جنبه «نمایشی» دارد و کارلوس درصدد است وانمود کند به ایرانی‌ها هم میدان می‌دهد. این فرضیه در دوره جدید و با توجه به شکل انتخاب آقاجانیان تشدید هم شد.

خب واقعا او در این مجال اندک چه می‌توانست بکند و اصلا آیا کسی حاضر است بخشی از کمک‌های این مربی به کی‌روش را مطرح کند یا نه؟ در هر صورت مربی پرتغالی بدون تعیین تکلیف از ایران رفت و به این ترتیب آینده مارکار هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. کسی که دوره قبلی بعد از سال‌ها فعالیت کنار کی‌روش نتوانست شغل مهم و جدید دیگری در فوتبال کشور به‌دست بیاورد، احتمالا این بار هم به خانه بازخواهد گشت و آرزو می‌کند کی‌روش برای سومین بار سرمربی تیم ملی شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    پای دلال ها وسط بوده
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    این هم مثل خیلی از ملی پوشا ، کیروش عمدا همین ادمای کوچیک رو انتخاب میکنه تا بهش وفادار باشن ،نکونام هم میشناختش که قبول نکرد بره دستیارش بشه و باعث مقبولیتش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی