نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
۱ |
۰
استراتژی ساپینتو برای پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو قصد دارد با روشی هجومی و با سه مهاجم تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد.

استقلال در بیشتر بازیهای این فصل با سه مهاجم بازی کرده و حالا ساپینتو می خواهد در مهمترین بازی سال هم تیمش را با روشی هجومی راهی میدان کند و با بردن پرسپولیس صدرنشین شود. در همین راستا شانس فیکس شدن نفراتی چون قایدی،پیمان بابایی و محمد محبی دربازی با پرسپولیس خیلی زیاد است چون ساپینتو نمی خواهد در بازی با پرسپولیس احتیاط کند و تیمش را برای مساوی به میدان بفرستد.

استقلال امسال نسبت به فصل گذشته هجومی تر و تماشاگرپسند تر بازی کرده و هواداران این تیم به تکرار قهرمانی امیدوارند هرچند که مشکلات و بدهی های مالی باعث شده تا صدای فتح الله زاده درآید و بازیکنان نگران پرداختی های باشگاه هستند. ساپینتو اما به تیمش خیلی امیدوار است و استقلال برای دربی تهران بازیکن محروم و مصدوم هم ندارد. تنها غایب این روزهای استقلال عارف غلامی است که او هم به بازی 29 آذر با پرسپولیس می رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    من که دربی را نگاه نمیکنم و دیگه برام مهم نیست استقلال چیکار میکنه.این همه به خودم استرس بدم بعد آقایون در عین بی خیالی پول چپاول کنند.فوتبال ایران هم خیلی ضیف شده و همش دنبال بکش زیرش و در آخر یه تیم شانسی شانسی قهرمان میشه.فوتبال استقلال فقط زمان شفر ارزش نگاه کردن داشت.یه فوتبال زیبا و کاملا تاکتیکی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی