نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
۰ |
۰
ویدیو| شبیه‌سازی جام جهانی با شرکت هر ۳۲ کشور
منبع: طرفداری
طول ویدئو: 00:29

در این دوره جام جهانی شاهد برگزاری اولین جام هواداران فیفا بود که در نهایت با قهرمانی تیم هموطنان روبرت لواندوفسکی به پایان رسید.

نمایندگان 32 کشور حاضر در جام جهانی از 29 نوامبر تا دیروز، 4 دسامبر در حاشیه برگزاری مسابقات اصلی، در قالب گروه‌های جام جهانی 2022 و فرمت رقابت‌های اصلی باهم دیدار کردند تا یک تیم به قهرمانی برسد. 

 این تورنمنت 4 روزه که برای اولین بار در تاریخ و در محل گردهمایی هواداران (فن‌ فست‌) در پارک ال بیدا، برگزار شد از سوی کمیته SC فیفا سازماندهی شده و برگزار شد. هر تیم متشکل از افراد اهل کشورهای حاضر در جام جهانی بود که در قالب تیم‌های 5 نفره با رقبا مصاف می‌داد.

در این مسابقات، قطر به عنوان میزبان، عملکردی بسیار بهتر از تیم اصلی این تیم در جام جهانی داشت و تا یک چهارم بالا آمد و در این مرحله به لهستان باخت. ایرانی‌ها هم برخلاف بازیکنان حاضر در جام جهانی، با نتیجه یک به 2 مقابل انگلیس بازنده شدند. 

در نهایت دو تیم اروپایی صربستان و لهستان در فینال به هم رسیدند و این لهستان بود که توانست با 4 گل رقیب را شکست داده و قهرمان اولین دوره جام هواداران فیفا (Fifa Fans' Cup) شود. مراسم اهدای جام در حضور سفیران فیفا حاضر در قطر یعنی کافو و رونالد دی بوئر انجام شد.

در این مسابقات، ایران بعد از باخت در بازی ابتدایی مقابل انگلیس، در دو دیدار بعدش برابر ولز و آمریکا، یک یک مساوی کرده است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی