علیرضا فغانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف شایعات داور سرشناس ایرانی از قطر خارج نشده و در جام جهانی ۲۰۲۲ باز هم قضاوت خواهد کرد.

علیرضا فغانی داور سرشناس کشورمان که بعد از حذف تیم ملی، تنها نماینده فوتبال ما در جام جهانی است، این روزها با حواشی مختلفی مواجه شده است. فغانی به دلیل گرفتن یک پنالتی در بازی پرتغال و اروگوئه به شدت تحت فشار رسانه‌ها و اعضای تیم ملی اروگوئه قرار گرفت و حتی شایعه شد که او دیگر در جام جهانی قضاوت نخواهد کرد.

شایعه دیگری که در مورد افتخار داوری فوتبال ایران به راه افتاد این بود که فغانی از قطر خارج شده و کمیته داوران فیفا دیگر قرار نیست به بازی بدهد. پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد که این شایعات در خصوص فغانی اصلا صحت ندارد و او همچنان در قطر حضور دارد. کمیته داوران فیفا اعتماد زیادی به فغانی دارند و داور ایرانی احتمالا یکی از بازی‌های حساس مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را سوت خواهد زد.

هنوز فیفا با توجه به اینکه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی به اتمام نرسیده، داوران مرحله بعد را انتخاب و معرفی نکرده است. با این حال پیشبینی می‌شود تیم داوری ایرانی یکی از بازی‌های مهم مرحله بعدی را قضاوت خواهد کرد. فغانی و تیمش تا حالا در جام جهانی دو بازی برزیل و صربستان و همچنین پرتغال و اروگوئه را سوت زده و در بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی قضاوتی نداشته است. حال باید دید که چه تیم‌هایی ۸ تیم نهایی جام جهانی را تشکیل می‌دهند و قضاوت کدام بازی از این مرحله به تیم ایرانی سپرده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    نتیجه سیاسی سوت زندن همینه،وقتی به نفع کشور کی روش سوت بزنی دین سیاست به کیروش ادا میشه،ولی بعدش باید همین انتظار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی