کریستیانو رونالدو - النصر عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو که ماه گذشته با توافقی دوجانبه از منچستریونایتد بیرون آمده بود، به عنوان بازیکن آزاد به قطر رفت تا در جام‌جهانی شرکت کند، و حالا خبر رسیده که رونالدو باشگاه آینده خود را انتخاب کرده است.

بر اساس گزارش‌های باورنکردنی اسپانیایی، کریستیانو رونالدو در اول ژانویه به تیم النصر عربستان سعودی خواهد پیوست.

گفته می‌شود که کریستیانو رونالدو تصمیم خود را گرفته و باشگاه بعدی خود را انتخاب کرده است. به گزارش نشریه «مارکا» رونالدو ماه آینده برای پیوستن به النصر عربستان راهی خاورمیانه خواهد شد. ولی نشریه «سان» اعلام کرده که هنوز هیچ معامله‌ای به توافق رسمی نرسیده است.

مارکا هفته گذشته گزارش کرد که رونالدو با قرارداد خیره‌کننده ۱۷۳ میلیون پوندی در سال با این باشگاه به توافق رسیده است. این پیشنهاد دو و نیم ساله باعث می‌شود که فوق‌ستاره پرتغالی به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود. مارکا ادعا می‌کند که قرارداد اولیه حدود ۸۶ میلیون پوند ارزش دارد، اما با تبلیغات و اسپانسرهای مالی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

رونالدو فاش کرد که تابستان پیشنهاد باورنکردنی ۳ میلیون پوندی در هفته را برای بازی در عربستان سعودی رد کرد، و گمان می‌رود که آن باشگاه عربی «الهلال» بوده است. اما اکنون به نظر می‌رسد که قهرمان ۹ دوره عربستان «النصر» موفق به جذب رونالدو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی