نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خدا پدر کی‌روش را بیامرزد که محکوم‌مان نکرد!/ این مربی بماند ۱۰ سال به عقب برمی‌گردیم/ پابه‌سن گذاشته‌های تیم ملی دنبال پول هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: باید خدا را شکر کنیم که کارلوس کی روش بدون توضیح ایران را ترک کرد و گرنه اگر میخواست صعود نکردن تیم را توجیه کند خودمان محکوم می شدیم.

ادموند اختر، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پرسش‌های اغلب کارشناسان در این باره که چرا کارلوس کی‌روش بدون ارائه توضیحات درباره علت حذف تیم ایران در مرحله گروهی، کشورمان را ترک کرد، اظهار داشت: کدام توضیح! همان انتظاری که از حضور کارلوس کی‌روش در کادر فنی تیم ملی می‌رفت اتفاق افتاد. کارلوس کی‌روش به ناحق مربی تیم ایران شد و تا ابد یک حضور در جام جهانی را مدیون کشور ایران است.

وی افزود: او در طول ۱۰ سالی که در فوتبال ایران حضور داشت هیچ خدمتی به این فوتبال نکرد و هیچ جام و عنوانی برای ما به دست نیاورد. سوال من این است؛ آیا با اسکوچیچ بدتر از این نتیجه می‌گرفتیم؟ حتی شاید خدا به اسکوچیچ کمک میکرد و شرایط بهتر هم می‌شد.

بازیکن قدیمی تیم ملی در این باره که کی‌روش بدون بیان دلایل شکست ایران را ترک کرد گفت: قطعاً برای خودش توجیه و توضیح داشت و قطعاً می‌گفت من تیم را دیر تحویل گرفتم و آن وقت یک منتی هم سر ما می‌گذاشت! خدا پدرش را بیامرزد که توضیحی نداد! وگرنه حتماً ما را محکوم کرد و متهم می‌شدیم به اینکه سابقه کاری اش را در جام جهانی خراب کردیم!

وی خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته‌ام که ما یک حق طبیعی را از اسکوچیچ گرفتیم. من از ابتدا با آمدن اسکوچیچ مخالف بودم اما وقتی او را کنار گذاشتند گفتم این اشتباه بزرگتر از اشتباه آوردنش بود.

اختر درباره حضور دوباره کارلوس کی‌روش همراه با ایران در جام جهانی یادآور شد: در واقع ایران به کارلوس کی‌روش لطف کرد و دوباره او را به بازار کار در عرصه مربیگری برگرداند. در حالی که او هیچ کار بزرگی برای ایران انجام نداده است.

وی با اشاره به عملکرد دیگر تیم‌ها با اتکا به بازیکنان بزرگشان گفت: بازیکنان بزرگ تیم‌های ملی در جام جهانی برای تیم‌هایشان درخشیدند. سُون استارت ۸۰ متری را در دقیقه ۹۴ می‌زند و آن پاس را می‌دهد که منجر به صعود کره می‌شود. انگلیس با رابی کین و فرانسه با امباپه بزرگی میکنند. مسی یک تنه تیمش را به مرحله یک هشتم می‌آورد اما بازیکنان بزرگ تیم ما کارایی لازم را برای تیم ملی نداشتند.

اختر در این باره که اگر کی‌روش دوباره سرمربی تیم ایران بشود چه اتفاقی می‌افتد توضیح داد: اگر کی‌روش دوباره سرمربی ما شود ما ده سال عقب‌گرد می‌کنیم. این در حالی است که رقبای ایران در آسیا مثل کره، استرالیا، ژاپن و عربستان به سرعت در حال پیشرفت هستند آن وقت ما به سرعت پسرفت می‌کنیم و به نقطه ۱۰ سال پیش مان برمیگردیم.

پیشکسوت فوتبال ملی کشورمان با انتقاد از بازیکنان پا به سن گذشته تیم ملی گفت: امروز بازیکنان پا به سن گذاشته از کارلوس کی‌روش حمایت می‌کنند به خاطر این است که با وجود او آنها باز هم در تیم ملی می‌مانند و به پول و شهرت بیشتر می‌رسند و حضورشان هم در تیم ملی تضمین می‌شود. در حالی که تیم ملی نیاز به خون تازه دارد و باید به فکر جوانان باشیم. ما هواداران و پیشکسوتان به فکر بزرگی ایران هستیم اما بازیکنان پا به سن گذاشته به فکر خودشان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    اینهمه مخالفت با کیروش برای چیه؟ فدراسیونی که تاج رئیسش باشه. نبی نایبش. ساکت و اون خانم دست کجه و اصولی اعضاش، توقع دارید یک ادم حسابی مثل اسکوچیچ سرمربیش باشه؟ اتفاقا این جایگاه فقط برازنده کارلوس پاک دسته! فقط کارلوسه که در یک همچین فدراسیونی وصله ناجور نیست. برعکس جور جور جوره...
  • Sara IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    شما خونه نشینا خودتون چه افتخاراتی کسب کردین که حالا از سوراخ موشا بیرون اومدین و چرت و پرت میگین. همیشه فقط لب و دهن بودین. قبل از جام هیچکدومشون از این بچه ها حمایت نکردن حالا دهنا باز شده چون خوشحالن از این نتیجه و چشم دیدن کیروشو ندارن. یه تار موی کیروش شرف داره به صدتا از شماها
  • کاظمی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    داداش ما نمیگیم کی روش بده،آقای کی روش پیر شده و غیر از دفاع ناقص هیچ برنامه و تاکتیکی ندارد،بدرد فوتبال نمیخوره.
  • وددا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    واقعا احسنت به کیروش که تاب تحمل بالا داشت و بر تمام بدیها سکوت کرد
    • علیرضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      اصلاً احسنت نداره این مربی تدافعی
  • علیرضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    فقط میشه حیف دریغ خورد که چرا ما نباید از گروه مان صعود کنیم تشکیلات فدراسیون فوتبال خیلی بهم ریخته اس / باشه این باخت هم مردم مقصر بودن / زمانه همه چی رو مشخص میکنه /فقط فقط مربی وطنی و بس حداقل یه جرعه تعصب داره روی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی