ضرر وحشتناک تیم ملی؛ چرا بلیت ۵۰میلیونی ۲۲۰میلیون آب خورد؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلیتی که فدراسیون وزنه‌برداری می‌توانست چند هفته زودتر با مبلغ ۵۰ تا ۶۰میلیون تومان تهیه کند، به دلیل بالا رفتن قیمت بلیت هواپیما برای هر نفر  ۲۲۰ تا ۲۳۰میلیون تومان آب خورد.

تیم اعزامی وزنه‌برداران ایران برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با ۷ وزنه‌بردار در بخش مردان و ۴ وزنه‌بردار در بخش زنان از روز پنج‌شنبه به شکل رسمی رقابت‌های خود را شروع می‌کنند.

این در حالی است که تا همین دیروز (دوشنبه) هم بودجه‌ تخصیص یافته به فدراسیون وزنه‌برداری از سوی وزارت ورزش برای حضور در مسابقات کلمبیا، مشخص نشده بود. همین موضوع باعث شد بلیتی که فدراسیون می‌توانست چند هفته زودتر با مبلغ ۵۰ تا ۶۰میلیون تومان برای وزنه‌برداران تهیه کند، به دلیل بالا رفتن قیمت بلیت هواپیما، برای هر نفر ۲۲۰ تا ۲۳۰میلیون تومان آب خورد!  این موضوع ضرر بسیار وحشتناکی را به فدراسیون وزنه‌برداری متحمل کرد. حالا حساب کنید این افزایش قیمت برای بلیت هر نفر، برای کل کاروان اعزامی چقدر تمام شده است!

این اما تنها آسیب ماجرا نبود. در شرایطی که وزنه‌برداران می‌توانستند از مسیر بهتر و کوتاهتری از طریق ترکیه راهی کلمبیا شوند، به دلیل ترافیک هوایی ناشی از برگزاری جام جهانی قطر، از مسیر قطر - سائوپائولو - کلمبیا این سفر انجام شد که برای بعضی از ورزشکاران این سفر در فاصله دو تا سه روز مانده تا مسابقه، با دو توقف روی عملکرد وزنه‌برداران هم تأثیرگذار خواهد بود.

فدراسیون وزنه‌برداری البته سعی کرده با در نظر گرفتن هتلی برای استراحت ورزشکاران در قطر، قدری از خستگی آن‌ها کم کند اما بعید است که این راه‌حل هم بتواند از حجم خستگی این سفر طولانی و سخت، کم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی