اختلاف نظر در خصوص کی روش بالا گرفت/ این ۲ نفر مرد پرتغالی را نگه می دارند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال عده ای مخالف ماندن کی‌روش در ایران هستند و البته او موافقانی هم دارد.

اگر قرار باشد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش نظر بدهد باید گفت او چند موافق و چند مخالف دارد و این طور نیست که همه موافق ماندن کارلوس باشند اما خیلی‌ها می‌گویند شخص رئیس فدراسیون است که با در نظر گرفتن نقش مشورتی وزارت ورزش تصمیم گیری می‌کند.

در شرایط فعلی به نظر می‌رسد در هیئت رئیسه اختلاف نظر در مورد کی‌روش بالا گرفته است. سری قبل که تاج کی‌روش را آورد در واقع با او تمام کرده بود و هیئت رئیسه هم مخالفت نکرد هر چند که یکی دو عضو هیئت رئیسه مخالف بازگشت این مربی بودند. این بار هم مسلما مهدی تاج نقش زیادی دارد. شاید از نظر قانون او فقط یک رای در هیئت رئیسه داشته باشد اما همه می‌دانند که اختیارات رئیس فدراسیون بیش از این حرفهاست.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال چیزی به نام کمیته فنی ندارد و عملا این کمیته تعطیل شده است . پس نمی‌توان گفت که هیئت رئیسه در مورد سرمربی تیم ملی اختیار تام دارد و بهرحال نظر رئیس فدراسیون و وزیر ورزش خیلی مهم است. دقیقا به همین دلیل هم هست که خیلی‌ها می‌گویند شانس ماندن کی‌روش بیشتر از رفتن اوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اشکان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کی روش می مونه و دلیلش اصلا و ابدا نتیجه گرفتن و فوتبال نیست
  • صلاح IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    یک مربی جوان با دعوت از نسل جوان زیر ۲۵ سال بهتر است تیم ملی را تشکیل دهند تا اینها که علاقه ندارند جذب شوند.
  • پدرام CA ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    خیلی هم عالی فقط با توجه به شرایط سنی و جسمانیش توی بخش پزشکی کمپ تیم ملی براش جا درست کنید که دکتر و پرستار و آمپول زن همیشه در اختیارش باشند. یک واکر و یک ویلچر و صفر هم براش بخرید. یک اسکوتر برقی خوشگل هم براش تهیه کنید که ساعات بیکاریش بتونه تو کمپ بچرخه و بوق بزنه. به خصوص برای مدیران مجرب فدراسیون فوتبال!
  • Ee IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    حالا مثلا کی روش نمونه کدوم مربی بزرگتر از اون میتونیم بیاریم،اگه بنا به ایرانی گذاشتنه که همین کی روش بمونه بیشتر به نفعمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی