نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| تمام فرانسه درگیر پست دو کلمه‌ای بنزما/ جنجال کریم قبل از فینال جام جهانی!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدیه دشان باوجود آنکه بنزما را از دست داد اما هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و این باعث شد تا گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او جدی شود.

 کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ عملکرد خیره کننده ای داشت. او با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا را به دست آورد و این باعث شد تا توپ طلا به او برسد.

پیش بینی می‌شد که بنزما در جام جهانی ۲۰۲۲ به یکی از بازیکنان کلیدی برای فرانسوی‌ها تبدیل شود اما او دور روز قبل از آغاز جام مجبور شد به خاطر آسیب دیدگی اردوی فرانسوی‌ها را ترک کند.

دیدیه دشان باوجود آنکه بنزما را از دست داد اما هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و این باعث شد تا گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او جدی شود.

باوجود آنکه بنزما به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند در فینال برابر آرژانتین فرانسوی‌ها را همراهی کند اما دیدیه دشان حتی سوال درباره بازگشت بنزما به اردوی تیم را هم سخیف توصیف و اعلام کرد که به این سوال پاسخ نمی‌دهد.

عکس| تمام فرانسه درگیر پست دو کلمه ای بنزما/ جنجال کریم قبل از فینال جام جهانی!

اما بنزما قبل از برگزاری فینال جام جهانی این پست ابهام آمیز را منتشر کرد: من اهمیتی نمی‌دهم.

روزنامه مارکا در واکنش به این پست بنزما نوشت: معلوم نیست که منظور بنزما چه چیزی است. آیا او به سخنان دیدیه دشان اشاره می‌کند یا به موضوع دیگری می‌پردازد. هر چه هست او به زودی در این زمینه صحبت خواهد کرد.

بنزما در دیدار دوستانه روز گذشته رئال مادرید برابر لگانس بدون مشکل بازی کرد و این نشان می‌دهد که او به شرایط بازی رسیده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه یکشنبه در فینال جام جهانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    دشان بزرگتر از اونه که مهم باشه براش ،اینم مشخصه تا فردا و نتیجه بازی صبر میکنه و فک کنم بدش نیاد فرانسه ببازه تا بیادو حسابی از خجالت دشان دربیاد که اگ‌من بودم ... مثل رفیق و هم تیمی سابقش که نصف صد دقیقه تو زمین بود هیچی بهترین کلمه برا توصیفشه ولی رفته یارکشی کرده که اگه من بودم ؟ نبودی؟ ...تعجبم لیائو که اصلا دیده نشدنش بخاطر حضور خودخواهانه رونالدو بود چرا تو تیم اونه ؟ مثل جهانبخش که تو تیم‌طارمیه ؟ عجیبه.
  • امیر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    کمتر گوی و گزیده گوی. این همه گفتی آخرشم کسی متوجه حرفت نشد. همه چیزو قاطی کردی انگار در مورد رقیب مستقیم خودت حرف زدی.وا بده رفیق آنقدر حرص نخور.
  • صادق IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    کاش خالیه تو جام جهانی
  • دریکوند IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    شدیدا طرفدار فرانسه ام ولی با این کار دشان ازش متنفر شدم. بنزما کم بازیکنی نیست که چنین باهاش برخورد کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی