نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توضیح ساپینتو در خصوص اردوی لغو شده استقلال/ سرمربی آبی‌ها کمپ حجازی را تایید کرد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به دلیل مشکلات مالی نتوانست راهی یک اردوی آماده‌سازی شود.

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌ةای لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد:‌  قبل از یک ماه و ۱۰ روزی که به خاطر جام جهانی، لیگ برتر تعطیل شود، ما شرایط خوبی داشتیم و بازی سوپرجام را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. در تعطیلات خواستیم برای اردو برنامه‌ریزی کنیم اما به خاطر شرایط مالی نتوانستیم.

او ادامه داد: ما باید خودمان را تقویت کنیم. در بازی‌های تدارکاتی مقداری مشکل داشتیم و در مورد زمین هم مشکل داشتیم. معمولا بازی‌های تدارکاتی در آرارات برگزار می‌شد اما ما برخی اوقات در چمن مصنوعی تمرین کردیم. ما باید از یک زمین مناسب برخوردار باشیم و بازی‌های دوستانه برگزار کنیم. شرایط زمین مجموعه انقلاب مناسب نیست. امیدوارم هفته آینده شرایط زمین تمرین ما مناسب شود. با مشکلات زیادی در این مدت مواجه بودیم. جو خوبی حاکم نبود و خوشحال نبودیم.

ساپینتو درباره مشکلات مالی افزود:‌ تا حدودی برخی از مشکلات مالی برطرف شده است. برای بازیکنان سخت بود که تمرکز داشته باشند اما شجاع بودند و در چند هفته آخر سخت کار کردند. با وجود اینکه تمرکز کاملی نداشتند، کار را پیش برد. گام به گام شرایط باشگاه بهتر خواهد شد و امیدوارم شرایط برای همه بهتر شود.

سرمربی استقلال درباره کمپ حجازی گفت: من ۲ بار کمپ حجازی را دیدم. امکاناتش هنوز تکمیل نشده است. فکر کنم رختکن آماده شود اما هنوز سایر نقاطش تکمیل نشده است. مهم‌ترین مساله‌اش زمین تمرین است که آن هم آماده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق قطر QA ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اونجا دست دکتور حاجی بازتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی