تغییرات شگفت‌انگیز تیم یحیی برای دربی/ سرخ‌ها بدون مهاجم برابر استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی باید تیمش را در غیاب لوکادیا و شیخ دیاباته ارنج کند و این کار را کمی برای این مربی و پرسپولیس سخت خواهد کرد!

یحیی گل محمدی همان طور که در بازی با سپاهان نشان داده بود، نیت دارد با سیستم ۲-۴-۴ در دربی بازی کند.

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد ممکن است ترکیب پرسپولیس در دربی شگفت انگیز باشد چرا که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند. یعنی امید عالیشاه و مهدی ترابی که البته هر دو بازیکن هافبک‌های تهاجمی بشمار می‌رود و راه رسم بازی در منطقه یک سوم دفاعی حریف را به خوبی می‌دانند. در این صورت نعمتی در پست دفاع چپ به میدان می‌آید تا وحید امیری یک خط جلوتر و در پست هافبک چپ به جای مهدی ترابی بازی کند و مهدی ترابی و امید عالیشاه زوج خط حمله تیم را تشکیل دهند.

دیگر نفرات پرسپولیس در بازی دربی همان نفرات خواهند بود. علیرضا بیرانوند در درون دروازه. ولسیانی و پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی و دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع راست. کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در میانه زمین و سعید صادقی در پست هافبک راست.

این در حالی است که یحیی گل محمدی در خط حمله حامد پاکدل و مهدی عبدی را در اختیار دارد و شاید تا پیش از بازی تصمیم خود را با مشورت به همکاران تغییر دهد. این ترکیب در تمرین پرسپولیس مرور شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پوارو IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بدون مهاجم که هیچ ، بدون دروازه بان هم پرسپولیس کیسه رو آتیش میزنه
  • ع ق قطر QA ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    ازمایش دوپینگ برای جک تری از استقلالیا بگیرید نمیشه حاجی از اوکراین نیاورده باشه
  • شاهین IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    استقلالی‌ها از زمان فرهاد پودری دنبال دوپینگ هستند حتمآ باید تست شدید ازشون بگیرند ضمنآپاکدل در نوک ودر نیمه دوم عبدی را وارد زمین کند بهتر است خود هافبک‌های پرسپولیس می تونند گلزنی کنند
  • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    چرا مسی را نمی یاد در ترکیب پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی