ستاره‌ای که می‌خواهد خودش را به کی‌روش اثبات کند/ بازیکن محبوب آماده دربی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمکت نشینی عجیب در جام جهانی باعث شده تا اکنون امیری با انگیزه‌های ویژه‌ای آماده جدال دربی شود.

وحید امیری روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است. از مصدومیتی که امکان داشت او را از حضور دوباره در لیست تیم ملی برای جام جهانی محروم کند تا اتفاقات بعد از آن.

امیری اما در نهایت موفق شد در لیست کارلوس کی‌روش حاضر شود تا همه پیش بینی کنند او یکی از نفراتی باشد که همانند جام جهانی قبلی در ترکیب تیم ملی بدرخشد. اما در اتفاقی عجیب سرمربی پرتغالی تیم ملی طی سه دیدار وحید امیری را به یک نیمکت نشین صرف تبدیل کرد و فرصتی نصیب این بازیکن برای تقابل مقابل تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا نشود.

بازیکن پرسپولیس در بازگشت از قطر اما این روزها تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشته تا خود را مهیای دربی کند. او که گزینه حضور در سه پست مدافع چپ، وینگر چپ و حتی مهاجم در ترکیب پرسپولیس در دربی امروز محسوب می‌شود، از بالاترین انگیزه برای این دیدار برخوردار است و تشنه درخشش در این بازی است.

امیری که این روزها فشار زیادی را نیز بابت حواشی اخیر متحمل شده، باید دید قادر خواهد بود در جدال دربی نمایشی که کادرفنی از وی انتظار دارند را به جا بگذارد یا خیر. خصوصا در روزهای که یحیی گل محمدی یورگن لوکادیا را به دلیل نامعلومی بابت سفر بدموقع این مهاجم هلندی در اختیار ندارد و شیخ دیاباته هم مصدوم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    همشون باید خداحافظی کنن. خیلی پیر شدن
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    باگل وحیدبرنده ایم ان شاالله رحمان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی