نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آقای سرمربی تهدیدش را عملی کرد/ این ۴ بازیکن از تیم ملی خط می‌خورند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهار بازیکن با ممانعت باشگاه‌های خود را برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان مواجه شدند.

تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و  انتخابی جام جهانی آماده می‌شود که اسفند ماه در تاشکند برگزار می‌شود.

صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان به جای گلایه از باشگاه‌ها ۵ بازیکن جدید به جای این بازیکنان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده است و به نظر می‌رسد بازیکنان غایب را خط زده است.

محمد امین حزباوی (فولاد) فرهاد زاوشی (هوادار) علیرضا سعدی پور و ابوالفضل بابایی (فجرسپاسی) چهار بازیکنی هستند که با ممانعت باشگاه‌های خود برای حضور در اردوی دی ماه مواجه شدند.

محمد امین حزباوی از تیم فولاد دومین بار است که در تمرین تیم ملی جوانان حاضر نمی‌شود؛ اما سه بازیکن دیگر اولین بار است که در اردوی تیم ملی جوانان حاضر نمی‌شود.

از آنجایی که مسابقات لیگ برتر و لیگ یک هفته‌های آتی بدون وقفه دنبال می‌شود به نظر می‌رسد صمد مرفاوی با خط زدن بازیکنان غایب متوجه شده این بازیکنان در اردوهای بعدی هم حاضر نخواهند شد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌ها با تیم‌های قطر، ویتنام و استرالیا همگروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    کار درست واصولی نظم وانضباط مهمتر از تکنیک و آمادگی جسمانی است درود فراوان بر آقای صمد مرفاوی.
  • علی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    بعد آقایون میان میگن چرا گاوی 18 ساله و بلینگام 19 ساله توی جام جهانی میدرخشن ولی سن تیم ملی ما 28 سال است. خب عزیز مربی لیگ برتر، با این ممانعت ها در بازیکن دادن داری به تیم ملی کشورت ضربه میزنی، درک کنید. شما که از این بازیکنا توی باشگاهتونم به ندرت استفاده میکنید لااقل بزارید تجربه ملی پیدا کنن
  • پدرام CA ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    مارکار (بدون اطلاع از کیفیت بازیکنان سایر رده های پایه!) گفته نیمی از بازیکنان فیکس این تیم در آینده فیکس تیم ملی میشن. جالب اینه که چیزی حدود نیمی از بازیکنان ملی در رده جوانان به دلایل مختلف ( کندی پیشرفت، آسیب دیدگی، انتخاب بد، و...) بازیکن لیگ برتر کشور خودشون هم نمیشوند چه برسد به تیم ملی و فیکس شدن. به طور متوسط از اعضای هر نسل تیم های ملی جوانان (برش دو ساله) دو بازیکن به تیم ملی میرسند. فوتبال رشته ایه که نرخ رشد و پیشرفت فنی /فیزیکی/ ذهنی یک بازیکن رده جوانان بسیار تعیین کننده تر از تواناییهاشه. به همین دلیل هم هست که آموزش عمومی پایه مهمتر از پرورش گلخونه ایه. البته شرایط در مورد رده سنی امید کاملا با بقیه متفاوته. امیدوارم آقای مرفاوی تیمهای دوم و سوم جوانان رو تشکیل بده تا داییها خدادادها کریمیها طارمیها و امیریهای اینده مشکلات فنی کمتری داشته باشند.
  • آرمان استقلالی متعصب IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    درودبرحاج صمدمرفای بهترین مربی وخوش اخلاقترین مربی حال حاضرکشورمون ایول کسی نظم رعایت نکردپرتش کن بیرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی