نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ساپینتو گواردیولا شد/ حرفی که بهزاد غلامپور را منفجر کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به محض به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول بازی استقلال و مس رفسنجان، ساپینتو به سمت تیم داوری رفت و درباره صحنه مشکوک به پنالتی اعتراض کرد.

در دقیقه سی و چهارم بازی استقلال و مس رفسنجان روی صحنه برخورد توپ سجاد شهباززاده به دست مدافع تیم میزبان اعضای کادرفنی استقلال معتقد بودند داور باید پنالتی می‌گرفت اما امیر عرب براقی به هیچ وجه به این موضوع اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

وقتی در حد فاصل دقیقه ۳۴ تا پایان بازی به کادر فنی اطلاع داده شد که کارشناسان داوری از خطای محرز پنالتی خبر داده‌اند به همین خاطر به محض به صدا درآمدن سوت پایان نیمه، ساپینتو به سمت داور بازی رفت تا به او اعتراض کند. عصبانیت شدید سرمربی استقلال به قدری بود که پیش بینی می‌شد بار دیگر اتفاقات بازی مقابل گل گهر سیرجان و یا نساجی مازندران تکرار شود اما اتفاقات بازی منچسترسیتی و لیدز در ورزشگاه سیرجان تکرار شد. جایی که گواردیولا بعد از عصبانیت به سمت نیمکت تیم لیدزیونایتد رفت و بابت پرتاب کردن بطری از آنها عذرخواهی کرد.

فرزاد مجیدی و بهزاد غلامپور

ساپینتو هم بلافاصله بعد از اینکه متوجه شد ممکن است دوباره دچار محرومیت و یا دریافت کارت قرمز داور شود خندید و از غائله کنار رفت. محمد ربیعی هم با او مشغول صحبت شد. اما بهزاد غلامپور به راحتی بی خیال این موضوع نمی‌شد.

مربی دروازه بانان استقلال که مدتها بود حرکات هیجانی در کنار خط انجام نمی‌داد ظاهرا حرفی را از یکی از نفرات حاضر در آن محدوده شنید که منجر شد و به سمت داور و یکی از اعضای کادر فنی تیم مس رفسنجان حمله کرد و آنهایی که تا لحظاتی پیش مشغول مهار ساپینتو بودند به سراغ بهزاد غلامپور رفتند تا او را کنترل کنند. غلامپور در نهایت با کمک دور و بری‌های نیمکت استقلال به سمت رختکن رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • زیگزاگ IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    این داور مشکل اساسی داره. همه ی مشکل از جایی شروع میشه که اشتباهات مخرز و فاحش داورها خیلی زیاد شده. کمیته داوران بجای حل مشکل از داورها دفاع بیجا میکنه و نوعی توقع و بی ادبی رو در داورها پرورش داده.البته رئیس کمیته داوران که سابقه ی تهدید کردن همکارانش با اسلحه رو داره، انتظاری بیش از این نداریم. اون از رئیس فدراسیونمون که جلوی ۸۵ میلیون نفر لم میده و میگه توی جیبم! اینم از رئیس کمیته داوران.
  • شیش ۶ IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    حاج فتل باید یه بودجه ای جهت خرید چند حلقه قلاده ی الکترونیک از اون ۲۰۰میلیارد تومنی که از دولت تیغیده اختصاص بده تا بتونه سوراخپور و احیانا پرتغال رو کنترل کنه و اینچنین بعداز هر بازی جو فوتبال و تیمش متشنج نشه.
    • سعید IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      با عرض ادب و احترام میشه این زحمت گردن خودتون باشه پولش با ما
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    کیسه کشای هوچی گر داور دوتا پنالتی واسه مس نگرفت اما مکتب شما هوچی گریه😂😂😂😂😂😂😂 کیسه گدای پنالتی😂😂😂😂😂 تاکتیک ساپینتو شده سهمیه پنالتی مثل فرناز😂😂😂😂😂😂😂
    • عزیز IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      لنگی برو دنبال لوک خوش شانس.شایدبرگرده
    • استقلال دوستاره درخشان IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      لنگی بشین بازی تیم خودت رو ببین و در مورد سرورت اظهار نظر نکن افتخار شما اینه که یه روزی با لنگ می‌رفتین تشویق تیمتون استقلال پرافتخار و دو ستاره است چهار تا فینال آسیا داره
  • رضا IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    خیلی ظلم می کنند داوران مخالف تیمها پنالتی به اون واضحی که ی بچه می فهمه نمی گیرند برا استفلال خدایی ظلم هم حدی داره بی شرفی هم حدی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی