نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم هلندی که با ترک غیرمنتظره پرسپولیس در چند هفته اخیر خبرساز شده بود در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و خبرساز پرسپولیس دو هفته پیش قبل از دیدار دربی در یک اقدام غیرمنتظره از جمع سرخ‌پوشان جدا شد تا شوک برزگی به صدرنشین لیگ برتر وارد شود. 

لوکادیا از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفت و به مدیریت باشگاه قول بازگت داده بود اما بعد از چند روز از رفتن این بازیکن ناگهان خبر فسخ یکطرفه از سوی مهاجم هلندی در رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود که همه چیز بین بهترین گلزن قرمزها و پرسپولیس به پایان رسیده است. لوکادیا ابتدا بیماری را همسرش را دلیل ترک ایران عنوان کرده بود دلیلی که بنظر درست نبود و این بازیکن به برخی از هم‌تیمی‌ها اعلام کرده بود که از شرایطش در ایران راضی نیست.

اکنون بعد از دو هفته که خبری از مهاجم هلندی سرخ‌ها نبود یورگن لوکادیا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به جدایی از پرسپولیس و خروج از ایران واکنش نشان داده است.

لوکادیا در این پست اینستاگرامی نوشت: «همانطور که با خداحافظی از سال قبل به سال جدید خوش‌آمد می‌گوییم می‌خواستم لحظه‌ای به تمام اتفاقاتی که در ۱۲ ماه گذشته افتاده است فکر کنم. با اینکه سالی پر از چالش و عدم اطمینان بود اما سال رشد یادگیری و انعطاف‌پذیری نیز بوده است.

بخاطر درس‌های آموخته شده لحظات شادی و خنده و فرصت‌هایی که ارائه شد سپاسگزارم.

من اینجا نیستم که همه را راضی کنم اگر می‌خواستم توجه کنم یا اعتبار خارجی داشته باشم با هر خبرگزاری در مورد آنچه در ایران اتفاق افتاده صحبت می‌کردم. من انتخاب نکردم. 

افراد نزدیکم می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده است. من اینجا نیستم که از کسی عذرخواهی کنم.

باشد که سال ۲۰۲۳ سال شما باشد.»

عکس | زبان‌درازی لوکادیا پس از دو هفته/ واکنش عجیب مهاجم هلندی به ترک ایران و جدایی از پرسپولیس

عکس | زبان‌درازی لوکادیا پس از دو هفته/ واکنش عجیب مهاجم هلندی به ترک ایران و جدایی از پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    این دیگه چه ترجمه ایه؟ آدم متن اصلیشو بخونه بهتر میفهمه.
    • حامی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      فراریش دادن تمام هر چی هم خودش میخواست بره اما عمرا دو روز قبل بازی با استقلال نمیرفت فقط میخوان گل محمدی یا از تیم پرسپولیس استعفاء بده یا اخراجش کنن بقیه اش هم داستان
    • میلاد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      ترجمه گوگل ترنسلیت
  • ناشناسم IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    چرا همون روزهای اول که میخواستی قراردادببندی درموردایران تحقیق نکردی. توبخاطرپرسپولیس شاید تواین چندماه معروف شدی وبخواهی بروی باشگاه دیگه ای. حالاچرا بعداز دربی نرفتی. یاچرا بازیکنان خارجی دیگه مثل تو نیستن.درضمن عیدمیلادی مال خودت. شماغربیها ذاتتان خرابه وصفت گربه دارید
    • حامی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      دوست عزیز بهتره بهش حق بدیم. اونموقع که میخواست قرارداد ببنده ایران مشکلی نداشت و امن بود ولی تو چند ماه اخیر اتفاقای بدی افتاده و باید بهش حق بدیم که به مشکل بخوره این احتمال که بقیه بازیکنا و مربیای خارجی هم بخوان برن وجود داره.در مورد معروف شدنشونم باید یکم به رزومه ایشون نگاه کنید ببینید حرفتون چقدر درسته؟ جالبه عربستانیا رونالدورو میکشونن به کشورشون تا با ایشون تبلیغ کنن و کشورشون رو به همه بشناسونن اونوقت ما یه بازیکن معمولی رو نمیتونیم نگهداریم
  • ف دال IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    درود؛ یه سیب رو که می‌اندازی بالا، تا بیاد پائین، چرخ‌ها می‌خوره.. عجالتاً زبان مبارک رو تا جائی که در توان‌ـته دراز کن؛ در این روزگار و عالَم چیزهای دراز زیادی پیدا می‌شه که اگه قسمت‌ت باشه، دلت رو حسابی خنک خواهد کرد؛ و بیشتر دل پرسپولیسی‌هائی که فقط محبت و مهر بهت روا داشتن و تو.. (در مقابل چه کردی؟) / نشون دادی بیش از محل ولادت و سکونت، این اصالت انسان‌ها ست که مهم‌ـه و از قضاء در جای‌جای این دنیا (اروپا و امریکا و افریقا و... تفاوت نداره) و با هر رنگ و روی و نژاد آدم از نوع بی‌چشم‌ورو ش یافت می‌شه. اصفونی‌های عزیز و کمی مثل حقیر سن‌دارتر و قدیمی‌تر می‌فهمن منظورم از «دِل‌خونَک‌» چه (ضرب‌المثلی) بود. یاهو.
    • یاغی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      نظرت رو دیدم لال شدم سلطان 🗿❤️❤️
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    ب والله حیف ازعبدی وپاکدل ک پاسوزغربی بودن مهاجمی مث توشدن.گل شاخیم نزدی.بخداعبدی وپاکدل ازاول بازی میکردن الان ده گله بودن هرکدوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی