نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جدیدترین مدل کت و پالتو مردانه برای پاییز و زمستان ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با رسیدن فصل سرما، انتخاب آقایان برای استایل مناسب، تنوع مختلفی به خود می‌گیرد. لباس‌های مناسب فصل پاییز و زمستان، استایل‌های کژوال مردانه، استایل رسمی مردانه، استایل غیررسمی مردانه، استایل اسپرت مردانه و استایل شیک مردانه را شامل می‌شود

آقایان با توجه به سلیقه خود و همچنین نوع استایل بین این تنوع گسترده بافت مردانه، هودی مردانه، ژاکت مردانه، کاپشن مردانه و ... باید انتخاب کنند. اما آقایان خوش‌سلیقه و شیک‌پوش پالتو و کت مردانه را همیشه در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند، زیرا که پالتو و کت مردانه هم گرمای مناسبی برای روزهای سرد ایجاد می‌کند و هم استایلی شیک، جذاب و منحصر به فردی را رغم می‌زند.

جدیدترین کالکشن مردانه پاییزی هوگرو را ببینید

امروزه پالتو مردانه تنوع زیادی پیدا کرده است و آقایان باید قبل از خرید کت و پالتو مردانه از انواع کت و پالتو مردانه اطلاع داشته باشند و از طرفی رنگ‌های مناسب برای پالتو و کت مردانه برای پاییز و زمستان ۱۴۰۱ را بشناسند.  پالتوهای مردانه جنس‌های متفاوتی دارد و هرکدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارد، از انواع جنس‌های ترند کت و پالتو مردانه برای پاییز و زمستان ۱۴۰۱ می‌توان به پالتو فوتر مردانه، پالتو جناغی مردانه و پالتو برفی مردانه اشاره کرد.

از ترندهای استایل مردانه در پاییز و زمستان ۱۴۰۱ استفاده از کت مردانه به صورت تک و یا به صورت ست هست و مناسب استایل‌های رسمی، قرارهای کاری، مهمانی‌های رسمی و به صورت کلی برای زمانی است که می‌خواهید بهترین خود را نمایش دهید. در ترند کت مردانه پاییز و زمستان ۱۴۰۱ از رنگ‌های خنثی استفاده شده است و کت مردانه طوسی، کت مردانه زغالی و کت مردانه کرم تیره، از پرفروش‌ترین رنگ‌های امسال هستند، ‌پس به هنگام خرید به رنگ کت مردانه هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نکاتی مهم برای انتخاب کت و پالتو مردانه

برای انتخاب پالتو و یا کت زمستانه و پاییزی باید به یک سری نکات توجه کنید. اولین و مهم‌ترین نکته جنس پارچه کت و پالتو مردانه است، جنس پارچه باید طوری باشد که علاوه بر ایجاد گرما، ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشد و به مرور زمان و اصحکاک پارچه بافت خود را از دست ندهد و یا به اصلاح پرز نشود. علاوه بر جنس پارچه کت و پالتو مردانه،‌ باید به دوخت آن هم توجه کنید زیرا جنس خوب در کنار دوخت خوب و با کیفیت ارزش دارد و نکته مهم‌تر این که به نوع برش آن هم توجه که چگونه لباس روی تن شما می‌نشیند. فروشگاه اینترنتی هوگرو کالکشن کت و پالتو مردانه خود را با بهترین کیفیت دوخت و بهترین پارچه برای آقایان شیک‌پوش تهیه کرده است.

اگر به‌ دنبال خرید پالتو هستید بهتر از قبل از خرید از مدل‌های جدید دیدن نمایید تا در زمان خرید بتوانید مدلی کـه مد نظرتون هست را آسان‌تر انتخاب کنید.

ست مناسب کت و پالتو مردانه

انواع ست‌های جذاب و شیک را می‌توان با پالتوی مردانه داشته باشید و یکی از المان‌های جذاب که استایل آقایان را شیک و باکلاس نشان می دهد، استفاده از  پالتو و یا کت مردانه است که جزو ترندهای محبوب سال محسوب می شود.

  • می‌توانید پالتوی خاکستری مردانه را با ژاکت و شلوار جین زغالی مردانه به همراه کفش کلاسیک مردانه ست کنید و تیپتان شیک و باکلاس شود و یا برای محل کار می‌توانید آن را با پیراهن و شلوار کتان مشکی مردانه همراه کنید و با تیپ رسمی در محل کار حاضر شوید.
  • پالتو کرم مردانه را می‌توان با صورت تک‌رنگ کرم در استایل استفاده کرد، بدین صورت که سایر المان‌های استایل از پیراهن و شلوار تا کفش مردانه را مشکی درنظر بگیرید و این ست منحصر به فرد را با یک پالتو مردانه تن کرم، قهوه‌ای و شتری تکمیل کنید. کاربرد دیگری از پالتو کرم مردانه برای ست‌های چندلایه هست که در هر لایه از تن‌های رنگی هم‌رنگ با پالتو استفاده کنید و این ست را با کفش قهوه‌ای مردانه و یا بوت کرم مردانه تکمیل کند. همچنین از ترکیب رنگی‌های ترند امسال ترکیب آبی و طیف قهوه‌ای هست، پس برای ست کردن پالتو کرم مردانه خود ازین نکته غافل نشوید.
  • کت مردانه طوسی را می‌توان به صورت تک به همراه پیراهن مردانه طیف آبی و شلوار جین استفاده کرد و یا کت و بافت مردانه طوسی به همراه شال طوسی بپوشید و استایل خود را با شلوار جین مشکی تکمیل کنید.
  • اگر کت مردانه کرم را انتخاب می‌کنید که از ترندهای پرطرفدار برای پاییز و زمستان ۱۴۰۱ به شمار می‌آید، باید دقت کنید که می‌توانید به عنوان استایل چندلایه زیر پالتو مردانه استفاده کنید و هم می‌توانید به صورت جداگانه با شلوار همرنگ با کت ست کنید و هم با شلوار پارچه‌ای مشکی و یا شلوار جین مشکی ست خود را بسازید و برای انتخاب پیراهن زیر کت نیز می‌توانید از رنگ مشکی، کرم، سورمه‌ای، آبی روشن  و سفید استفاده کنید.

در ادامه جدیدترین مدل کت و پالتو مردانه برای پاییز و زمستان ۱۴۰۱ را مشاهده کنید و هنگام خرید حتما به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید.

کت مردانه

پالتو مردانه

پالتو مشکی مردانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی