نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فلیکس سانچس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت فدراسیون فوتبال قطر رسماً اعلام کرد امشب قرارداد فلیکس سانچس به پایان می‌رسد.

فدراسیون فوتبال قطر به صورت رسمی به جدایی سانچس، مربی اسپانیایی از تیم ملی قطر و استخدام سرمربی جدید واکنش نشان داد.

سایت فدراسیون فوتبال قطر در این باره می‌نویسد: قرارداد فدراسیون فوتبال قطر با سانچس ۳۱ دسامبر به پایان می‌رسد و دو طرف به صورت مشترک به این نتیجه رسیدند که این بهترین زمان برای شروع یک دوره جدید و عدم تمدید قرارداد داست.  

شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر در این باره گفت: «سانچس نه تنها مربی بلکه یک دوست خوب برای ما بود و اکنون جز خانواده ما محسوب می‌شود. ما همیشه قدردان موفقیت‌هایی که در گذشته با تلاش‌های این مربی به دست آمد، خواهیم بود. او نزد ما و در قطر جایگاه ویژه ای خواهد داشت و امیدواریم همیشه قطر را خانه خود بداند.»

سانچس هم بعد از ۵ و نیم سال همکاری با فدراسیون فوتبال قطر و ابراز تمایل برای دنبال کردن فرصت‌های جدید گفت: «من فقط می توانم از رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رهبران این کشور به خاطر حمایتی که از ما در سال‌های اخیر داشتند، تشکر کنم. قطر و مردمش همیشه در قلب من خواهند بود. اکنون زمان آن است که به دیگران اجازه بدهیم این مسئولیت را برعهده بگیرد و تیم و من چالش های جدید را کشف و تجربه کنیم.»

بعد از این اتفاق اعلام شد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سه دوره جام جهانی گذشته هدایت تیم ملی قطر را برعهده خواهد گرفت. این خبر بارها و بارها در روزهای اخیر در رسانه‌های متعدد قطر منتشر شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر می‌نویسد: سرمربی تیم ملی قطر برای هدایت این تیم در جام ملت ها در فرصت بعدی مشخص خواهد شد. به واقع فدراسیون فوتبال قطر در این برهه از زمان حاضر نشد، در مورد مذاکره با کارلوس کی‌روش حرفی بزند.

واکنش رسمی فدراسیون فوتبال قطر به جدایی سانچس و استخدام کی‌روش  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    این فقط یه شایعه هست قطر مشکلات مارو برای انتخاب سرمربی نداره چرا باید رو اسب بازنده ریسک کنه به علاوه انتخابای قبلی اینا نشون میده دنبال جوونای جسور هستن نه پیرمردای محتاط
    • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      ی زمانی حسرت فرهنگ بالای کره و ژاپن را میخوردیم حالا باید حسرت عربهای حاشیه خلیج فارس رو واقعا قطع همکاری رو ببینید چقدر محترمانه انجام میشه حالا مقایسه کنید با قطع همکاریی ما با مربی های باشگاهی و ملی
  • علی اقایی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    سلام مگه قطر مهدی تاج داره کروش مربی ایران میمونه
  • محمد IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    خیلی خنده داره همه جوره دارین خودتون رو به اب و آتیش میزنین که فقط یه جور خودتون رو خوشحال کنین کیروش داره میرهههههه
    • Z IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      دقیقاااا.. حرف حق
  • پدرام CA ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    پس تونس چی شد؟ من حتی یک خط خبر در مورد رفتن کیروش به قطر پیدا نکردم. الا خبرگزاریهای ایرانی. قطریها مگر عقلشون کمه؟ مگه ندیدند کیروش در امارات و عربستان رو؟ مگه ندیدند مصر رو؟ ... حالا هفته دیگه میگن پرتغال میخوادش. بعد میگن اکوادور میخوادش. همه میخوانش ولی انقدر نگرانه که یکوقت انتخابی نکنه که باعث شه که نتیجه نگیره و یک نقطه تاریک وارد رزومه سراسر موفقیت و پیروزیش بشه، اینه که قبول نمیکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی