نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نکات مهمی که پیش از خرید پکیج دیواری باید بدانید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنعت ساختمان و همچنین تمرکز بر مستقل بودن واحدهای مسکونی، استفاده از پکیج‌های دیواری به‌جای موتورخانه‌های قدیمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

زیرا این محصول مزایای مهمی دارد که می­تواند به خوبی نیازهای یک واحد مسکونی یا تجاری را برطرف کند. هنگام خرید پکیج دیواری، لازم است که پارامترهای مختلفی را بررسی کنید تا گزینه­ای مناسب برای ساختمان خود انتخاب کنید.

بررسی انواع پکیج گرمایشی

بطور کلی پکیج های گرمایشی به دو دسته پکیج زمینی و پکیج دیواری تقسیم میشوند که بسته به نوع ساختمان میتوانید یکی را انتخاب کنید. پکیج­های دیواری تا ظرفیت حرارتی ۳۶۰۰۰ کیلوکالری تولید میشوند اما  پکیج های زمینی تا ظرفیت های بالاتر از ۸۰.۰۰۰ نیز تولید میشوند. پکیج های دیواری برای واحد های مسکونی، تجاری یا اداری تا متراژ حدود ۳۰۰ متر را نیز پوشش میدهند. بر اساس ظرفیت حرارتی مورد نیاز میتوانید پکیج دیواری ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ ، ۳۲۰۰۰ یا ۳۶۰۰۰ کیلوکالری را انتخاب کنید. نصب و استفاده از پکیج های دیواری نسبت به سیستم های گرمایش موتورخانه ای، آبگرمکن یا بخاری مزیت های فراوانی دارد. زیرا علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، امکان تامین آبگرم مورد نیاز برای گردش در داخل سیستم گرمایش محیط را بطور همزمان فراهم میکند. همچنین پکیج دیواری فضا را اشغال نمی‌کند، ایمنی بالایی دارد، هزینه کمتری دارد و هر واحد مسکونی در مورد تنظیم دمای مورد نیاز بصورت مستقل تصمیم میگیرد.

درنظرگرفتن متراژ فضا

برای اینکه از خرید پکیج دیواری پشیمان نشوید، حتماً متراژ  و ارتفاع سقف را در نظر بگیرید؛ هرچقدر متراژ ساختمان شما بیشتر باشد، ظرفیت حرارتی مورد نیاز ساختمان بالاتر میرود و باید پکیج دیواری با ظرفیت بالاتر انتخاب کنید . از جمله موارد دیگری که برای انتخاب ظرفیت حرارتی مورد نیاز باید مورد توجه قرار بگیرد میزان پرت حرارتی از درب و پنجره ها، تعداد سرویس های بهداشتی، موقعیت آب و هوایی، طبقه ای که محل نصب پکیج  میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع مانند ظرفیت مورد نیاز و قیمت پکیج دیواری با گروه صنعتی لورچ در تماس باشید.

نوع سیستم گرمایش منزل

یکی از مزایایی که پکیج های دیواری برای آپارتمان ها ایجاد میکنند قابلیت اتصال آنها به سیستم های گرمایش مختلف است.

امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی  برای طراحی سیستم های گرمایش، از سیستم گرمایش از کف و برای سیستم سرمایش از داکت اسپلیت استفاده می کنند. پکیج های دیواری لورچ بواسطه کیفیت بالای قطعات مورد استفاده براحتی امکان اتصال پکیج دیواری با سیستم گرمایش از کف، فن کویل یا داکت اسپلیت را فراهم میسازد.

گرمایش از کف با پکیج لورچ

اهمیت نوع مبدل حرارتی پکیج

دانستن نوع مبدل حرارتی برای انتخاب یک پکیج دیواری مناسب لازم است. مبدل حرارتی به محفظه‌ای می‌گویند که در بالای مشعل قرار دارد و آب درون آن گرم شده و به لوله ها وارد میشود.  امروزه اکثر پکیج های دیواری بصورت دو مبدله ساخته میشوند. مبدل های حرارتی اولیه گرمایش رادیاتورها و شوفاژها را تأمین می‌کند و مبدل ثانویه آب گرم مصرفی را برای استفاده آماده می‌سازد.

توجه به فن پکیج

درون محفظه احتراق پکیج دیواری که بالای مشعل پکیج قرار دارد به مرور گاز دی اکسید کربن و برخی موارد مانند دوده تولید میشود که باید به نحوی از درون محفظه خارج شود.

در بالای محفظه احتراق فن پکیج قرار داد. نصب فن به جهت خروج مواد حاصله از احتراق، عملکرد بهتر مشعل، جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دما درون محفظه احتراق و در نهایت بالا رفتن ایمنی و جلوگیری از خفگی افراد حاضر در محل الزامی است.

یکی از موارد مهم برای انتخاب پکیج دیواری کیفیت فن نصب شده درون آن است. فن مورد استفاده در پکیج های دیواری لورچ به سفارش این شرکت در یکی از کارخانجات تولیدی داخل کشور با بالاترین درجه کیفی ساخته میشود.

قطعات پکیج دیواری لورچ

شاخصه‌های فنی مقایسه پکیج شوفاژ دیواری

  • راندمان حرارتی: هرچه بالاتر بهتر (حداقل ۹۳%)
  • قطعات با کیفیت: استفاده از قطعات باکیفیت برای اطمینان از نیاز کمتر به تعمیر
  • تنظیمات: قابلیت تنظیم دمای ثابت (عدم نوسان دمای آب) در ظرفیت‌های بالا
  • کیفیت ساخت: طراحی و ابعاد از نظر زیبایی و کاربردی جهت نصب پکیج دیواری و استفاده آسان و داشتن پنل دیجیتالی
  • مدت گارانتی: حداقل ۲ سال و خدمات پس از فروش حداقل ۱۰ سال
  • دسترسی: امکان دستیابی مناسب به خدمات نصب پکیج دیواری و تعمیر
  • اجرت: دستمزد نصب و راه‌اندازی رایگان (مستقل از لوازم و اتصالات نصب)

یکی از پرفروش ترین ظرفیت های پکیج دیواری سایز ۲۴۰۰۰ کیلوکالری آنها است. شرکت لورچ سه مدل پکیج دیواری با ظرفیت ۲۴۰۰۰ کیلوکالری با نام های آدنا، هرما و هیرو دارد. پکیج دیواری هیرو ۲۴۰۰۰ کیلوکالری یکی از مدل هایی است که به دلیل کیفیت بالای قطعات و تمام دیجیتالی بودن آن در کنار قیمت مناسب با استقبال زیادی در بین مصرف کنندگان مواجه شده است. از سایر ویژگی های پکیج دیواری لورچ مدل هیرو میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

پکیج دیواری لورچ مدل هیرو

  • کیفیت بالای محفظه احتراق
  • بیشترین ضخامت رویه دستگاه (محکم و مقاوم)
  • مجهز به دو مبدل حرارتی با کیفیت برتر
  • اقتصادی و تمام دیجیتال بودن
  • کیفیت متمایز فن دستگاه با قدرت بالا و محفظه احتراق
  • کیفیت متمایز برد الکترونیکی هوشمند
  • کیفیت بالای سنسورهای کنترلی
  • راندمان بالای ۹۳%
  • مجهز بودن به عایق حرارتی داخل رویه دستگاه جهت عدم سوختگی و تغییر رنگ رویه
  • بدون نوسان دمای آب گرم
  • ۲ سال گارانتی، ۱۰ سال خدمات در سراسر کشور و نصب رایگان

چرا پکیج لورچ؟

حالا که درمورد پکیج و نکاتی که باید پیش از خرید آن بدانید، اطلاعات کسب کردید، می‌توانید مدلهای مختلف پکیج دیواری لورچ را بررسی نموده و از نزدیک ترین نمایندگی در شهر خود خریداری نمائید.

پکیج لورچ مدل هیرو کمترین خرابی و کمترین نیاز به تعمیر را دارد و عمر مفید آن در بین تمام مدل­های اقتصادی بازار بالاتر است. می­توانید برای خرید پکیج دیواری لورچ ، با کارشناسان این شرکت در تماس بوده و گزینه مناسب با ساختمان خود را تهیه نمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی