نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چرا کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر نشد؟/ سرمربی پرتغالی هنوز شانس دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر شخصا برای محول کردن هدایت تیم ملی این کشور به کارلوس کی‌روش با این مربی وارد مذاکره شده است.

۳۱ دسامبر با اعلام فدراسیون فوتبال قطر قرارداد سانچس اسپانیایی به پایان رسید و این قرارداد از سوی دو طرف تمدید نشد. فدراسیون فوتبال قطر با احترام با سانچس خداحافظی کرد و مربی اسپانیایی هم ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد زمان آن رسیده که من و تیم ملی قطر یک چالش جدید را تجربه کنیم.

بعد از این اعلام رسانه‌های قطر اعلام کردند تا ساعاتی دیگر کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی قطر معرفی می‌شود اما با گذشت چند روز هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.

چرا کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی قطر معرفی نشد؟

بر اساس خبرهای رسیده از دوحه بعد از اعلام این خبر در فضای رسانه‌های قطر که به نظر می‌رسد منبع آن فدراسیون فوتبال قطر بوده باشد؛ این فدراسیون نظر افکار عمومی به خصوص رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال را مورد بررسی قرار داد و مخالفت‌های زیاد با این انتصاب موجب شد تا فدراسیون فوتبال قطر عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش را متوقف کند. گفته می‌شود مفسرین زیادی در شبکه بین اسپورت انتخاب فدراسیون فوتبال قطر را زیر سوال بردند. آنها به نتایج تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش در سه جام جهانی اخیر اشاره کردند و گفتند کارلوس کی‌روش با وجود اینکه سه دوره در جام جهانی فرصت داشت؛ نتوانست تیم ملی فوتبال ایران را به دور دوم جام جهانی هدایت کند. البته این طور نیست همه کارشناسان در شبکه‌های مهم ورزشی قطر مخالف کارلوس کی‌روش باشند. این مربی در شبکه الکاس بر خلاف شبکه بین اسپورت طرفدار دارد.

با این حال نمی‌توان منکر شد که حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر علاقمند به کارلوس کی‌روش است و از آنجایی که او تصمیم گیرنده است، پیش بینی می‌شود بعد از فروکش کردن انتقادات فدراسیون فوتبال قطر این مربی پرتغالی را به خدمت بگیرد.

در همین ارتباط: دستمزد نجومی قطری‌ها برای کی‌روش/ پیشنهاد وسوسه‌کننده برای مربی ۷۰ ساله

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    نوشته نتایج ایران رو بررسی کردن پشیمون شدن، کلا ایران شش بار رفته جام جهانی ، دو بارش کیروش ما رو برده ، کلا سه تا برد تو تاریخ جام جهانی داشتیم ، دو تا بردش رو کیروش اورده برامون، عقده های شخصیتون رو در تحلیل های پفکیتون وارد نکنید ، خود قطر تو جام جهانی تو زمین خودش یه تساوی نتونست بگیره ، خخخخ
  • محمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    کی به کی نه منبعی نه مأخذی
  • بهرام IT ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    آخه قطر ثروتمند که کیروش را نمی پذیرد آقا جان،این حرف‌ها همه برای بازار گرمی هست قطر کیروش را برای چی بیاره حتما برای اینکه بره با کیروش شصت تا گل از انگلیس بخوره و ده پانزده گل هم از کره و ژاپن بخوره و فقط هم با لشگر دروازه بانان داخل زمین بشه،کیروش فقط دروازه بانی بلد هست نه فوتبال،خیال کرده همه بازیکنان فقط باید جلو دروازه ایستاده و دفاع کنند اون هم چه دفاعی؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی