گرت بیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هنگامه جام جهانی، نماینده خبرورزشی در قطر با گرت بیل شوخی انجام داد که حالا به واقعیت تبدیل شده است.

همه اهالی فوتبال در ایران و اروپا به خوبی از علاقه گرت بیل به ورزش گلف باخبر هستند. در همین راستا مهدی یکتا نماینده اعزامی خبرورزشی به قطر، در نشست خبری بازی ایران و ولز که دومین بازی تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به شوخی از گرت بیل پرسید که «همه دنیا از علاقه شما به ورزش گلف باخبرند. آیا دلت برای ورزش گلف تنگ نشده است؟»

جواب ستاره تیم ملی ولز هم جالب بود. بیل درباره شوخی خبرنگار خبرورزشی درباره علاقه خود به بازی گلف و اینکه آیا برای این رشته دلتنگ نیست، گفت: «بله شما به بازی گلف اشاره کردید. مطمئنم شوخی کردید. به گلف علاقه دارم. به فوتبال هم علاقه دارم. عجیب و غریب نیست که یک نفر به دو رشته علاقه داشته باشد.»

کاپیتان تیم ملی ولز درباره پرسش بعدی نماینده خبرورزشی و  اینکه آیا او هم به احتمال صعود با تفاضل گل فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: «ایران علاقه‌مند است که در یک موقعیت قوی‌تر قرار گیرد. آیا بحث اخلاف گل مطرح می‌شود؟ بله ممکن است. هر دو تیم می‌خواهند گل بزنند و بازی را ببرند. مطمئنم بازی جالب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. ایران تیم خوبی است و دنبال این خواهیم بود که تا حد ممکن گل بزنیم.»

جواب گرت بیل به سؤال خبرنگار خبرورزشی را ببینید: شوخی با گرت بیل و واکنش جالب ستاره ولزی/ دلت برای گلف تنگ نشده است؟

حالا گرت بیل با انتشار بیانیه‌ای خداحافظی خود را از بازی‌های ملی و باشگاهی را اعلام کرد تا دیگر شاهد حضور او در مستطیل سبز نباشیم.

کاپیتان تیم ملی ولز که همراه با این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا، ایران و انگلیس به میدان رفت پس از شکستن رکوردهای مختلف فردی و تیمی از فوتبال خداحافظی کرد.

بیل که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ساوتهمپتون، تاتنهام، رئال مادرید و لس آنجلس اف‌سی را در کارنامه دارد با پیراهن کهکشانی‌های اسپانیا توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، کوپادل‌ری، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و … دست پیدا کند.

حالا بیل که غیر از فوتبال علاقه خاصی به ورزش گلف داشته و با حضور مداوم در این ورزش حاشیه‌هایی را نیز چشیده بود بازنشسته شد تا با خیال راحت‌تری سراغ ورزش مورد علاقه‌اش برود! موضوعی که خبرورزشی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش بینی کرده و خیلی زود زمانی که ستاره ولزی فقط ۳۳ سال سن دارد و می‌توانست باز هم به فوتبالش ادامه دهد، به واقعیت تبدیل شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی