نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
افشاگری باورنکردنی فتح‌الله‌زاده از رقم انتقال مهدی قایدی/ مهاجم استقلال گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال توضیحاتی در خصوص انتقال مهدی قایدی داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال دیشب با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص قرارداد مهدی قایدی افشاگری کرد. فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.

به این ترتیب به نظر می رسد قایدی با توجه به مبلغ رضایتنامه حدود ۵۰ میلیاردی و البته رقم دریافتی خودش گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است.  ستاره افول کرده آبی ها رقمی نزدیک به ۷۰ میلیارد برای یک سال خرج روی دست آبی ها گذاشته است.

باید منتظر ماند و دید آیا آجرلو در خصوص این ادعا پاسخی خواهد داد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 6 IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    حالا اين فرمول 1 چند تا گل زده؟؟
  • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    باید دیدـ چون با شناختی که من دارم فتح الله ازین ادعاهای برای نمایش دادن خودش همیشه مطرح می کند. بنظرم پاسخ دادن یا ندادن آجورلو هم می تواند یک سیاست باشد. یعنی هدف این است که آجورلو به حرف آورده شود تا فتح الله مطلب بعدی اش را رو کند. اما امیدوارم آجورلو صادقانه و صحیح پاسخ دهد که بهانه ازین شخص گرفته شود و نتواند هیچ بازی‌ای را بوجود نیاورد.
  • واعظ آشتیانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    این فقط یه قلم از شاهکارهای سردار است !
  • بی طرف IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    مفت هم گرونه
  • ع ق QA ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    یک ملیون و دویست هزار دلار قرضی ؟ وای دل غافل سه تا بچه بزرگ کردیم فوتبالیست نشدند ولی خداییش طرف هم فوتبالیست هست هم مصلح اجتماعی هم مطلع در قضاوت و همدرد مردم و الگو برای جوانان چقدر بخودش دادید ؟ لابد معادل ۵۰۰ هزار دلار احیانا بررسی کنید فواید اینکار چقدره ؟
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      جالبه ۱۸۰۰ فروختنش اونم پنج ساله. یعنی احمقها اینطور معامله میکنن. تازه حق دلالی شاه فرهاد ذکر نشده تو این معامله یه سر سود. خدایا کیا به تیمها و فدراسیونهای ما حکومت میکنن!! قایدی و محبی باید خودشون رضایت‌نامه‌شونو میگرفتن می‌اومدن نه باشگاه استقلال. مگه میشه بازیکن هم از رفتن سود کنه هم از اومدن. به خدا خارجیها ما رو مسخره میکنن با این مدیریتمون. اون از نحوه قرارداد بستنامون که پول چهار پنج برابر میدیم به خارجیهای بنجلی مثل کیروش و لوکادیا و دیاباته و ژستد و استوکس و...، اون از فروش بازیکنامون به باشگاههای خارجی به قیمت مفت و این از خرید بازیکنای سابقمون به پنج برابر قیمت فروخته شده!! یعنی وظیفه این وزارتخونه ورزش ناکارآمد چیه؟! اساسنامه فدراسیون فوتبالمون که پر از ایراد نوشته شده، آیین‌نامه‌های داخلیمون هم که پر از ایراد نوشته شدن و بعضا من در آوردی‌اند، افراد بیکاره و فسیل و کارنشناس و لایتچسبک و فاقد تعقل هم که علی ماشالله در راس امور فدراسیونها، باشگاهها، مجامع ورزشی و کمیته‌‌های مختلف فدراسیون مشغول موز خوردن و چایی خوردن و دریافت حقوقها و پاداشهای نجومی‌ مشغولند و در تصمیماتشون
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      منافع فردی لحاظ میشه تا منافع اجتماعی و انتخابهاشون هم اکثرا پرحرف و حدیثه مثل انتخاب مجدد مهدی تاج و کیروش. معلوم نیست کدوم رکن فوتبال (مجمع، هیئت رئیسه یا کمیته فنی) ما بالاتر از همه رکنهاست و تصمیماتش ارجحتره. حالا اگه شخصی بنابر هر دلیلی برکنار بشه یا فوت کنه باید ماهها یا حتی سالها منتظر موند تا موعد انتخابات فدراسیون فرا برسه تا شخص جایگزین انتخاب بشه. مثل قضیه خانوم موسوی که نبودش باعث شد اعضای هیئت رئیسه از حد نصاب بیفته و نتونه در مواقع حساس رای‌گیری کنه. چرا باید با عزل عزیزی خادم فدراسیون حدود یکسال با سرپرست اداره بشه تا موعد انتخابات فرا برسه؟! آقایون مشکل مملکت ما علاوه بر سوء مدیریت، قانونگذاری و اجراست. وقتی قوانین ما برای اینگونه مواقع تبصره یا ماده واحده‌ای نداره یعنی ایراد اساسی. قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌ها باید بازنگری و رفع ایراد بشن. اداره فلان بخش با سرپرست یعنی چی؟! کجای دنیا مثل ما خودشونو معطل تقویم و گذر فصلها میکنن که ما میکنیم؟! به خدا گریه داره این وضعیت. اصلاح قوانین مرحله اول اصلاح اموره. ما میتونیم کشورمونو آباد کنیم. فقط کافیه یه تکون به خودمون بدیم
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      و یه سرند بگیریم دستمون و نخاله‌ها رو الک کنیم بره. انتخاب درست مسیر ما رو به موقع به مقصد میرسونه. وگرنه برای یه مسیر ۱۰۰ کیلومتری میشه ۹۰۰ کیلومتر راه رفت و بنزین سوزوند. هنر اینه که برای یه مسیر ۱۰۰ کیلومتری، ۱۰۰ کیلومتر راه رفت نه ۱۰۱ کیلومتر. باید برای ریال به ریال بودجه‌ این مملکت حساب پس داد. آجورلو باید تحت شدیدترین محاکمه‌ها قرار بگیره که این همه پولو چطور خرج کرده و کجا برده. مگه میشه آدم انقد سرخود عمل کنه و به هیشکی جواب نده تا مردم بگن چه بخور بخوریه تو باشگاهها. آقای آجورلو شما باید محاکمه و زندانی بشی و تمام خسارتها رو جبران کنی.
  • ساپینتو IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    بخدا من موندم چی بگم این فقط دنبال عشق وحاله
  • ابوالفضل آبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    قاعدی وحشتناک افت کرده دلیل شم نبود یک هافبک تهاجمی بازیساز حرفه ای هستش امیدوارم تو روز هایی که نمیتونیم هافبک خارجی درجه یک هافبک های درجه یک داخلی بیاریم میدونم الان بهترین هافبک های داخلی قرداد دارن ولی میشه با یه معاوضه عالی هافبک خوب اورد مثل اذرباد
  • علی رضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    کاشکی برا فوتبال پول علف خرس بود دیگه نه کمتر هفتاد میلیارد یه گل!!!!! بعد بگید چرا پیشرفت نمی‌کنیم دوباره اینا طلبکار هم میشن جالبه!!
  • ... IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    قایدی یک میلیارد و ۲۰۰ هزار دلار محمد عمری ۵۰۰ میلیون تومن. کاش قایدی بازی امروز عمری رو میدید و کمی از خودش خجالت میکشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی