نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمله طعنه آمیز سرمربی سابق استقلال/ جامعه ما خائنان را دوست دارد/ خوشحالم ۳ گل خوردیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سایپا می‌گوید سیاست باشگاه سایپا حضور قدرتمند در جام حذفی نبود و خوشحال است با بازیکنان جوانش سه گل از سپاهان دریافت کرد.

محمود فکری پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به تیم بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم. از بازیکنان خودم هم تشکر می‌کنم چون در مقابل چنین تیم بزرگی بازی خوبی ارائه دادند. بازیکنانم جوان هستند. ما در لیگ رقابت سنگینی داریم و من سعی کردم در جام حذفی از بازیکنان جوان تر استفاده کنم. یکی دو بازیکن جوانم نشان دادند می‌توانند به تیم کمک کنند.

او ادامه داد: سیاست باشگاه ما این است که لیگ را با جدیت بیشتر دنبال کنیم. ۵،۶ تیم لیگ یک رقابت سنگینی دارند و امیدوار هستیم با روندی که داریم، جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم. قهرمانی در جام حذفی برای همه تیم‌های لیگ برتری مهم است اما هدف اول تیم‌های لیگ یکی صعود به لیگ برتر است. اگر برای جام حذفی انرژی بگذاریم، ضربه می‌خوریم. هفته آینده لیگ ما شروع می‌شود و خیلی مهم است بازیکنان اصلی را آماده داشته باشیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: نیم فصل سنگینی را پیش رو داریم و باید بازیکنان را حفظ کنیم. تا به حال اتفاق نیفتاده که تیمی از دسته پایین تر در جام حذفی قهرمان شود. سیاست ما این بود و مهم نبود چند گل خوردیم و خوشحالم سه بار دروازه مان باز شد و همین برای ما خوب بود.

فکری درباره فصل نقل و انتقالات بیان کرد: برای ما بسیار مهم است که بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. این فصل بسیار سخت است و بسیاری از تیم‌ها بازیکنان خودشان را نمی‌دهد. باید تلاش کنیم بازیکنانی جذب کنیم که به ما کمک کنند. یکی دو بازیکن آوردیم و به دنبال چند بازیکن دیگر هم هستیم.

او در خصوص صحبت‌هایی که این روزها در رابطه با کم کاری بازیکنان استقلال برای اخراج ساپینتو مطرح می‌شود، گفت: نمی‌خواهم زیاد درباره استقلال صحبت کنم اما جامعه ما خائنان را دوست دارد.

سرمربی سایپا اضافه کرد: ۵،۶ تیم در لیگ یک شانس صعود دارد و این رقابت تا روز آخر تنگاتنگ خواهد بود. مجموعه سایپا تغییرات زیادی در این چند وقت داشته است و نیم فصل سختی گذراندیم. امیدوارم در نیم فصل دوم با تجربه خوب ادامه دهیم، همدل باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم. سایپا هم مثل سپاهان ساختار خوبی دارد و تیم سازنده‌ای است.

او درباره عملکرد ون پارس مقابل پرسپولیس بیان کرد: آن‌ها از رده‌های پایین شروع کردند و به لیگ یک رسیدند. مجموعه خوبی دارند و تاکنون نتایج خوبی کسب کردند. مقابل پرسپولیس خوب بازی کردند و شاید سیاست‌شان این بود که با تمام قدرت بازی کنند. ون پارس نشان داده می‌تواند تیم‌های دیگر را اذیت کند و مدعی باشد. امیدوارم این تیم اصفهانی نتایج خوبی کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی