زاویه عجیب یک باشگاه با تیم ملی؛ به شما بازیکن نمی‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی پیش از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی دو اردوی تدارکاتی را در اردن و ترکیه برگزار خواهد کرد.

تیم ملی جوانان در اردن با تیم ملی جوانان این کشور بازی می‌کند اما هنوز برنامه دیدارهای تیم ملی جوانان در ترکیه مشخص نشده است.

تیم ملی بعد از این دو سفر به تهران بر می‌گردد و اردوی متصل به مسابقات را برگزار می‌کند. مسابقت جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی اسفند ماه با حضور ۱۶ تیم در تاشکند برگزار می‌شود و ۴ تیم مجوز حضور در جام جهانی را به دست خواهند آورد.

اما اینروزها تمرینات تیم ملی جوانان در تهران در حالی پیگیری می‌شود که برخی از بازیکنان در اردو حاضر نشده اند. به خصوص بازیکنان فجر سپاسی. این برای چندمین بار است که بازیکنان تیم فجر سپاسی در تمرینات تیم ملی جوانان حاضر نمی‌شوند! 

صمد مرفاوی در این خصوص می‌گوید: هم نکونام و هم الهامی‌دوستان و همکاران من هستند با ما همکاری کرده‌اند و از آنها تشکر می‌کنم بازیکنان را در اختیارمان گذاشتند. بازیکنان هوادار هم به ما اضافه می‌شوند. در فولاد هم نکونام به ما قول داده بعد از بازی روز ۲۹ بازیکنان‌شان را در اختیار ما بگذارند. گله من فقط از تیم فجر شهید سپاسی است که ما را تحویل نگرفتند. هیچ جواب و عکس‌العملی نداشتند. امیدوارم ما را درک کنند. ما آن‌ها را درک می‌کنیم. به هر حال می‌خواهند به لیگ برتر صعود کنند ولی بازیکنی که در این تیم داریم می‌تواند برای تیم ملی کشورمان مثمر ثمر باشد.

جالب اینکه باشگاه فجر سپاسی همواره در فوتبال ایران یک باشگاه اخلاق گرا بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    خوب داره پول بازیکن رو میده،تیمش رو هم رو جوونا بسته،مدعی صعود هم هست،طبیعتا بازیکناشو بیشتر از فولاد و هوادار که برا پر کردن لیست جوونارو گذاشتن لازم داره،درست نیست به بی اخلاقی متهم بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی