نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمله به فتح‌الله‌زاده به سبک نصیرزاده؛ هنوز نمی‌دانی نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد صحبت کنی؟/ بمب نقل‌وانتقالات به یک شرط جدا می‌شود!
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور از درخواست مدیرعامل باشگاه استقلال در روز بازی تراکتور انتقاد کرد.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده می‌خواهند برای جذب ریکاردو آلوز به باشگاه تراکتور نامه بزنند چون این بازیکن در لیست ساپینتو قرار دارد گفت: من متوجه نمی‌شوم که چرا در روزی که تراکتور بازی دارد فتح‌الله‌زاده در اقدامی‌غیر حرفه ای از بازیکن فیکس ما صحبت کرده است؟ ما از فتح‌الله‌زاده انتظار دیگری داریم و این کارش درست نیست.

وی افزود: آقای فتح‌الله‌زاده شما که هفته گذشته نامه رسمی‌برای آلوز زدید و ما هم همان روز جواب دادیم که این بازیکن را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. وقتی جواب نامه را داده ایم چرا باید روز بازی این موضوع را مطرح کنید؟ این رفتار غیر حرفه ای است.

نصیرزاده تاکید کرد: آقای فتح‌الله‌زاده بعد از سالها مدیرعاملی نمی‌دانی نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد صحبت کنی؟ طبق آیین نامه نقل و انتقالات هر گونه اظهار نظر در مورد بازیکنی که قرارداد دارد منع شده و تخلف حساب می‌شود. ارسال نامه مکتوب باری این است که مذاکره بین دو باشگاه پنهان باشد و برای همین موضوع از نامه استفاده می‌شود. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده شما کارتابلت را نگاه نمی‌کنی؟ وقتی هفته پیش جواب نامه را داده ایم چرا امروز در موردش صحبت می‌کنی؟ این غیر حرفه ای ترین رفتار از سوی یک مدیرعامل است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور همچنین در مورد وضعیت کاوه رضایی و اینکه استقلال به دنبال این بازیکن هم هست گفت: کاوه رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل با ما قرارداد دارد. شرطی هم در قراردادش نیست و اگر هم پیشنهادی برسد با توافق طرفین می‌تواند جدا شود. ما و کاوه از هم راضی هستیم و فعلا هم خبری نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    فتل کارتابلت رو نگاه کن هی مصاحبه نکن
  • علیرضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    جواب نامه ی شما رسیده حاج فتل هم خونده منتها قصدش برهم زدن تمرکز بازیکن تراکتوره که در مقابل گل گهر بازنده بشوند و اختلاف کیثه با تیمهای سوم و چهارم زیادتر نشه!اینم ی نوع از کارهایی هست که با تفکر این مثلا مدیر نشانه ی زرنگیه.یجورایی میگه حالا که تراکتور مارا برد و وارد حاشیه شدیم و بازیکن اصلیتون رو هم به ما نمیدید ما هم از تنها کاری که علیه شما میتونیم استفاده کنیم استفاده میکنیم.کیثه کش واقعی یعنی همین موجود.
  • يعقوب IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    آقای فتح‌الله‌زاده کجا سواد داره،واقعا حیف آبروی هرچی ترک رو برده.ادم کم سواد آلوز قرارداد داره،
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    آقای نصیر زاده که عنوان تنظیم کننده قوانین فوتبال و داوری را یدک میکشید چرا در روزی که کوپال ناظمی درتهران بازی پرسپولیس با مس رفسنجان را قضاوت میکرد اعتراضی به نقض قانون نکردی؟ اونروز او تهرانی نبود یا تیم پرسپولیس ؟ میدانم در تراکتور هستی اما چون در فدراسیون هم مسئولیت داری گفتم تا بدانی که خودتی ...................
  • سلطانیه تراختورچی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    از کیسه کش ها چه انتظاری داری کیسه و سواد خخخخ
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    گفته که ایجنت هارو تیر کنه و تمرکز بازیکن رو بگیره حرفه ای نیست ولی شوالیه هم زیاد بند حرفه ای بودن نیست ترجیح میده خوده بازیکن برا جدایی بهتون فشار بیاره همونطور که تا حالا عمر مدیریتش بازیکن گرفته ,فن نامردی , البته اگه پنجره رو وا کنه نگران نباش نصیر زاده
  • کامیکازه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    آقای نصیبرزاده لطفا در مورد کاردانی! و سواد ! دکتر فتل شک نکنید اون بقول خودش کلی شیلین کیت انجام‌داده خخخخخخ کیسه کشا دکتراشون اینان ، دکترای پرسپولیس دکتر دادکان و دکتر زادمهر
  • Gaber IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    بمب داره خطرناکه بمب میندازه .همه را می‌کشه اول استقلالی‌ها دوم خودش .خطرناکه .بعضی انسانها به تاریخ کارکردشان افتخار میکنند نمی‌دانند مدیریت در یک سال خوب هست چون حواشی هم خوبه ولی همین آقا در فضایی قرار میگیره که اندک سودی نمیتونه داشته باشه .مدیران فصلی میگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی