نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کادر مدیریتی استقلال در انتظار یک معجزه/ آخرین تلاش برای نجات آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیرعامل این مجموعه قصد دارد برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی عازم امارات شود.

مدیران باشگاه استقلال در طول هفته‌هاای گذشته بارها در رابطه با سفر فتح‌الله‌زاده به امارات خبرهای ضد و نقیضی را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند که حکایت از سفر مدیرعامل باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی می‌داد.

پیرو شکست تیم استقلال مقابل سپاهان و فشار هواداران به باشگاه استقلال در ارتباط با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم گرفته فردا با سفر به دبی برای این موضوع آخرین تلاشش را انجام دهد.

در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی روز پنج‌شنبه هفته جاری بسته می‌شود، ‌فتح‌الله‌زاده امیدوار است تا با پول نقد و هر طور شده رضایت گابریله پین و هروویه میلیچ، طلبکاران استقلال را جلب کند تا ظرف روزهای آینده تا پایان هفته حداقل به مدت ۲۴ ساعت می‌تواند از پنجره باز نقل و انتقالاتی باشگاه در نیم‌فصل زمستانی نهایت استفاده را ببرد.

لازم به ذکر است افراد نزدیک به اتاق مدیریت استقلال در کمال ناامیدی در ارتباط با باز شدن پنجره صحبت می‌کنند و این اتفاق را چیزی در حد یک معجزه می دانند. چرا که ظاهراً مدیربرنامه‌های هروویه میلیچ یا همان وکیل این بازیکن کروات به این راحتی‌ها حاضر نیست پول نقد از باشگاه استقلال دریافت کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    جذب بازیکن با عجله نمی تونه به تیم کمک کنه با بازیکنانی که در اختیار دارن با هدایت کادر مدیریتی و فنی مشکلات رو بررسی کنن آرامش و اضطراب رو بازیکنان از خودشون دور کنن اونا این توانایی رو دارن اگر به خودشون باور داشته باشن تمرکز شون رو بازی ها باشه بازیکنانی باید در تیم استقلال بازی کنن که به خودباوری لازم رسیده باشن و با دل و جون بازی کنن
  • تاج سر فوتبال IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    یه جوری میگن آخرین تلاش و نجات آدم فکر میکنه استقلال تیم پانزدهم جدوله استقلال دو سه بازی دیگه صدر جدوله اونوقت متوجه خواهید شد بدنبال نجات کدام تیم باید باشید پنجره بازو بسته برای این استقلال فرقی نداره
    • Ali IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      اگر دو سه هفته گذشت و به صدر نرسید چی ؟؟؟دوهفته که امکان ندارد که به صدر برسد مگر مانند پارسال ازتیمی کم کنند و به استقلال بدهند که آنهم باز باید رقیبان استقلال همه ببازند و استقلال همه راببرد منظور همان دو هفته است پس حرف را اول در دهانت دور بده بعد حرف بزن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی