نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عنایتی دلیل نیامدنش به استقلال را فاش کرد/ جانشین مجیدی شدن سنگین بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی، بازیکن پیشین باشگاه استقلال در خصوص سرمربی گری این تیم گفت: من اهل ریسک هستم و عقب‌نشینی هم نکردم.

رضا عنایتی با حضور دربرنامه شب‌های فوتبالی صحبت‌هایی درخصوص روزهایی که نامش برای جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال شنیده می‌شد، انجام داد.

کاپیتان سابق استقلال در این خصوص گفت: هر مربی ایرانی که می‌خواست جانشین فرهاد مجیدی شود وظیف خیلی سنگینی داشت. رکورد قهرمانی بدون شکست تا سال‌های سال دست‌نخورده باقی می‌ماند. من اهل ریسک هستم و عقب‌نشینی هم نکردم.

فشارهای بیرونی و فضای مجازی خیلی تاثیر داشت و باعث شد باشگاه قید انتخاب من به عنوان سرمربی استقلال را بزند. برای‌سرمربیگری استقلال هیچ شرطی نگذاشته بودم. الان هم امیدوارم ساپینتو موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس بوعذار IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    آقا رضا احترام شما واجب ولی دو مسئله یک سهم خواهی نه شما و نه هیچ کسی دیگه نمیتونه از استقلال بکنه! چون این استقلاله که به شما پیشکسوتاش بها داده و شما رو تا اینجا رسونده و اگر الان شمارو میشناسن صدقه سری همین استقلال هست.. پس هیچ کسی حتی شما آقا رضا نمیتونین منت سهم نخواستنتون رو سر هوادار بزارین! مسئله دوم اینکه ساپینتو امسال با این یال و کوپال کم آورد شما با کدوم رزومه خودتو در سطح سرمربیگری استقلال میدونین که حرف از سرمربیگری میزنین؟؟ امثال فکریها و شما خیلی زوده حتی حرف از سرمربیگری استقلال بزنین،حتی اگر نیتتون برای بازار گرمی هست که تیم بگیرین و یه خودی نشون بدین که بخاطرش این حرف رو میزنین باز هم این اعتماد به نفستون واقعا کاذبه و خواهشا دیگه حتی به شوخی هم این قضیه رو تکرار نکنین! نیت اگر سرمربی ایرانی باشه حداقل چند نفر جلو شما هستن که لیاقت این حرف رو داشته باشن امثال قلعه نوعی ها نکونام ها مجیدی ها و...! پس خواهشا دیگه از این شوخیا نکنین..
  • حاج فتل IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    براداران کسی نظر نداره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی