نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ارتباط یک رسوایی و نقل‌وانتقالات منچستریونایتد/ این ستاره‌ها را مفت به چنگ آور!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برخی از ستاره‌های یوونتوس که قطعا به دنبال خروج از این تیم بحران‌زده هستند می‌توانند هدف منچستریونایتد باشند، و نشریه «میرر» گزینه‌های احتمالی را بررسی کرده است.

در حالی که منچستریونایتد برای تابستان شلوغ آماده می‌شود، بحران یوونتوس می‌تواند گزینه‌های بیشتری را برای تیم اریک تن‌هاخ فراهم کند.

غول‌های سری آ ناباورانه به کسر ۱۵ امتیاز خود خیره شده‌اند و مجازات‌هایی نیز برای تعدادی از افراد درگیر در رسوایی plusvalenza در نظر گرفته شده است. اگر بیانکونری در اعتراض به پنالتی شکست بخورد، ممکن است در میانه جدول قرار بگیرند و اروپا را از دست بدهند.

هنوز زخم‌های یووه از حذف زودهنگام فصل لیگ قهرمانان خوب نشده و ناکامی در یک فصل دیگر، خارج از حد تحمل و تصور بازیکنانش خواهد بود. نشریه «میرر» نگاهی به پنج بازیکن یووه انداخته که در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو می‌توانند هدف منچستریونایتد قرار بگیرند.

دوشان ولاهوویچ

پس از جدایی کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر، مطمئناً یک مهاجم در لیست تن‌هاخ قرار خواهد داشت. خرید قرضی ووت وخورست می‌تواند موقتا بر تمنای پیدا کردن مهاجم جدید سرپوش بگذارد اما بدون شک خرید یک مهاجم اولویت تابستانی شیاطین سرخ خواهد بود. آرسنال در ژانویه گذشته قصد داشت تا مهاجم صربستانی را از فیورنتینا بخرد و ولاهوویچ بسیار به پیوستن به لیگ برتر نزدیک شده بود. اما در نهایت یووه را انتخاب کرد و در فصل گذشته لیگ قهرمانان برای این تیم گلزنی کرد و در سری آ هم به گل زدن ادامه داد.

این بازیکن ۲۲ ساله با میانگین گل یا پاس گل در هر ۱۴۱ دقیقه کارنامه قابل قبولی دارد.

ارتباط یک رسوایی و نقل‌وانتقالات منچستریونایتد/ این ستاره‌ها را مفت به چنگ آور!

آدرین رابیو

برخی از اعضای تیم یوونتوس احتمالاً تمایلی برای رفتن به اولدترافورد ندارند. با این حال، ظاهرا آدرین رابیو در پنجره‌های قبلی به باشگاه نزدیک شده بود. انتقال تابستانی در نهایت محقق نشد و یونایتد روی کاسمیرو سرمایه‌گذاری کرد. اما ممکن است فضایی برای این ملی‌پوش فرانسوی در ترکیب اریک تن‌هاخ وجود داشته باشد. قرارداد او در پایان فصل تمام می‌شود و در صورت تایید سقوط یووه از جمع شایستگان اروپا، بعید است قراردادش را تمدید کند.

ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن به لطف مصدومیت هموطنش پوگبا، بیشتر از حد انتظار در این دوره به میدان رفت. او در شش بازی از هفت بازی فرانسه در جام‌جهانی حضور داشت، فقط در نیمه‌نهایی مقابل مراکش غایب بود و در تنها پیروزی یووه در لیگ قهرمانان این فصل، دو گل زد.

مانوئل لوکاتلی

هافبک دیگری که احتمالاً متقاضیان زیادی دارد لوکاتلی است. این ملی‌پوش ایتالیایی به صورت قرضی از ساسولو آمده و یووه مجبور به خریدش در تابستان است، اما پایان ضعیف در لیگ ممکن است امثال یونایتد را وارد میدان کند.

لوکاتلی در یورو ۲۰۲۰ مهره‌ای تاثیرگذار برای آتزوری بود و در برد مرحله گروهی مقابل سوئیس دو گل زد. در حالی که این بازیکن ۲۵ ساله هنوز موفق به گلزنی در این فصل نشده، اما بازیکن ثابت مکس الگری بوده است. با توجه به اینکه دونی فن‌دی‌بیک دوباره دچار مصدومیت شده و اسکات مک‌تامینی به دنبال راه خروج است، یونایتد قطعا به یک هافبک نیاز خواهد داشت. اما بدون شک باشگاه‌های دیگری هم به دنبال لوکاتلی خواهند بود.

ارتباط یک رسوایی و نقل‌وانتقالات منچستریونایتد/ این ستاره‌ها را مفت به چنگ آور!

وویچخ شچسنی

اگر یونایتد بخواهد بازیکنی با تجربه لیگ برتری به تیم خود بیاورد، توجهش به کسی جز شچسنی جلب نخواهد شد. دروازه‌بان لهستانی بیش از یک دهه را در انگلیس گذراند و در نوجوانی به آکادمی آرسنال پیوست و بیش از ۱۰۰ بازی در لیگ برتر برای توپچی‌ها انجام داد و در سال ۲۰۱۷ از این تیم جدا شد.

قرارداد شماره یک فعلی «داوید دخئا» در پایان فصل تمام می‌شود و آینده این بازیکن اسپانیایی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جک باتلند هم فقط مهره‌ای قرضی است و باید دید در مورد دین هندرسون پس از بازگشت از انتقال قرضی‌اش به ناتینگهام فارست چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

ارتباط یک رسوایی و نقل‌وانتقالات منچستریونایتد/ این ستاره‌ها را مفت به چنگ آور!

ساموئل ایلینگ جونیور

یونایتد سابقه‌ای قوی در پرورش استعدادهای جوان انگلیسی دارد. در حالی که اکثریت از آکادمی شیاطین سرخ عبور کرده‌اند، شرایط دشوار یووه به آنها این شانس را می‌دهد که فردی دارای مسیر شغلی متفاوتی را به خدمت بگیرند.

ایلینگ جونیور، وینگر ۱۹ ساله، کار خود را با چلسی آغاز کرد و در دوران ابتدایی مدرسه به آکادمی آبی‌ها پیوست. او بدون حضور در ترکیب اصلی، تیم را ترک کرد و در حال حاضر شروع به ثابت کردن خود در تورین کرده است. این نوجوان در هر رده سنی تا زیر ۲۰ سال با تیم ملی انگلیس بازی کرده، و با استعدادهای لیگ برتری مانند کارنی چوکوومکا و ساموئل ادوزی هم‌تیمی بوده است. او همچنین اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در اوایل این فصل مقابل بنفیکا انجام داد و اولین پاس گل خود در سری آ را مقابل لچه ثبت کرد.

ارتباط یک رسوایی و نقل‌وانتقالات منچستریونایتد/ این ستاره‌ها را مفت به چنگ آور!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی