نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پرسپولیس یا سپاهان؟ تجربه حرف اول جام حذفی را می‌زند/ برای پرسپولیس، الان فولاد مهم‌تر از حذفی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن بنگر معتقد است اگر پرسپولیس و سپاهان در این مرحله به هم نمی‌خوردند در فینال جام حذفی با هم روبرو می‌شدند.

کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید: در کل جام حذفی جامی است که خصوصیات خاص خودش را دارد و به اعتقاد من تجربه در این جام حرف اول را می‌زند و هر تیمی که تمرکز داشته باشد و حرفه‌ای تر کار کند موفق‌تر خواهد بود. سپاهان و پرسپولیس هر دو  نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارند و این جام را مانند لیگ برتر جدی می‌گیرند.

او ادامه می‌دهد: شاید تقابل این دو تیم بزرگ در این مرحله کمی زود بود چرا که پرسپولیس در فصل جاری منسجم‌ترین بوده و سپاهان اصفهان نیز تیم بزرگی محسوب می‌شود و مربی خوبی هم بالای سر خود می‌بیند. کاش این دو تیم در فینال به یکدیگر برخورد می‌کردند اما به هر حال این یک بازی بزرگ و به قول رسانه‌ها ال کلاسیکوست. ضمن آن که در جام حذفی شما با ۵ یا ۶ بازی می‌توانید قهرمان شوید و به همین خاطر خیلی تیم‌ها به دنبال کسب جام در این رقابت‌ها هستند. همین طور شگفتی هم وجود دارد و گاهی تیم‌های کوچک و گمنام به فینال رسیده اند.

محسن بنگر همچنین خاطرنشان می‌کند: البته باید بگویم در حال حاضر بازی با فولاد خوزستان به مراتب مهم تر از سپاهان و جام حذفی است. مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین اول تا سوم اسفند ماه برگزار می‌شود و تا آن روز پرسپولیس ۴ بازی دیگر در لیگ برتر از جمله همین بازی با فولاد خوزستان را پیش رو دارد. بنابراین باید پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به فکر دیدار با فولاد باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس تأکید می‌کند: فولاد خوزستان با جواد نکونام واقعا تیم خطرناکی است. این تیم می‌تواند سد راه پرسپولیس شود و در این دیدار پرسپولیسی‌ها باید با تمرکز کامل و حواسی ششدانگ در این دیدار حاضر شوند. الان خوشبختانه پرسپولیس فاصله امتیازی نسبتا خوبی با سایر تیم‌ها ایجاد کرده و حالا باید به فکر افزایش یا حداقل حفظ آن باشد. این فاصله نباید نزدیک تر شود و برهمین اساس می‌گویم دیدار با فولاد خوزستان بسیار حائز اهمیت است. سه امتیاز این دیدار برای پرسپولیس شاید یکی از مهم ترین امتیازات در نیم فصل دوم برای پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    بسیار عالی
  • تو جیبمه IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    محمد نوری و فنونی زاده استقلالی یاد بگیرن بدونه طرفداری و کری خوانی تحلیل کرد
    • کوروش کبیر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      برادر من آخه انصافه که شما این سالار را با نوری مقایسه میکنید آقا بنگر اجازه نمیده نوری کفششو تمیز کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی