اتفاق عجیبی که برای گزینه پرسپولیس رخ داد؛ فرار از مرگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه جانشینی لوکادیا اتفاقات عجیبی را در زندگی‌اش تجربه کرده است.

بعد از جدایی لوکادیا و ترک ایران توسط ستاره هلندی پرسپولیس، یحیی گل محمدی نام چند بازیکن را برای جانشینی این بازیکن به باشگاه اعلام کرد تا مذاکرات جدی با این نفرات انجام شود. آنطور که مشخص است لئاندرو پریرا مهاجم ۳۱ ساله برزیلی که در تیم گامبا اوزاکا عضویت داشت، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد و دو طرف مشغول انجام مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد هستند.

این مهاجم که اهل ایالت سائوپائولو برزیل است، در زنگی شخصی اش اتفاقات مختلفی را تجربه کرده است. اما به طور حتم مهم‌ترین اتفاق زندگی او فرار از مرگ بوده است. پریرا که مدتی عضو تیم چاپوکوئنسه بود، با خیلی از بازیکنانی که در پرواز مرگ بار این تیم حضور داشتند، همبازی بود و خیلی از دوستانش را در این پرواز که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد، از دست داد. پریرا ولی خودش در این پرواز حضور نداشت.

او ۲ سال قبل از این سانحه باشگاه چاپوکوئنسه را ترک کرد و راهی پالمیراس و سپس فوتبال بلژیک شد. اتفاقی که خیلی به نفع این بازیکن و حتی خانواده اش تمام شد و او سرنوشت متفاوتی را با همبازیان سابقش تجربه کرد. حالا لئاندرو بعد از گذراندن چند فصل بازی در فوتبال ژاپن می‌خواهد چالش جدیدی را در زندگی فوتبالی اش تجربه کند و حضور در فوتبال ایران و صدرنشین لیگ برتر می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای این مهاجم برزیلی به حساب بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    خدا کنه تحت اون صحنه از دست دادن همبازی هاش نباشد و جدا شده باشه از مسیله روانی اون .گاها تا آخر عمر چنین اتفاقی را نمیتوان بسادگی حتی پس از سالها از خود جدا کرد .در ایران هم لحظه های شادی غیر از فوتبال برای بازیکن مهیا نیست .بهتره قرارداد نیم فصل باشه و مواظب بندهای قرارداد باشند .نیم فصل برای خود بازیکن هم خوبه چرا چون بهر حال با هر بهانه ای می‌تونه نیم فصل را رد کنه .فکر قرارداد دوساله یا یکساله و درآمد در قبال او از ذهن مدیر باشگاه دور شود چون خودش حرفه ای هست و می‌دونه مدت کمی در ایران برای بستن قرارداد نیست که اینهم از معضلات ماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی