لوئیس همیلتون
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس همیلتون که یکی از مشهورترین و موفق‌ترین رانندگان فرمول یک جهان است در مورد آسیب‌های ناشی از اذیت و آزارهای دوران کودکی‌اش صحبت می‌کند.

لوئیس همیلتون، راننده فرمول یک تیم مرسدس بنز، گاهی در مورد حوادثی صحبت کرده که بر دوران کودکی او تأثیر گذاشته، اما به تازگی جزئیاتی در مورد برخی از اتفاقات تلخ دوران کودکی خود را بازگو کرده است.

قهرمان هفت دوره فرمول یک در پادکست On Purpose «جی شتی» حاضر شد و فاش کرد که چگونه در ۶ سالگی در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

آسیب‌ها و اشک‌های دوران کودکی لوئیس همیلتون/ تو به جایی نخواهی رسید

همیلتون گفت: «من در سن شش سالگی مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم. فکر می‌کنم در آن زمان من یکی از سه بچه رنگین‌پوست مدرسه بودم، و بچه‌های قلدر بزرگ‌تر و قوی‌تر اغلب اوقات من را اذیت می‌کردند. من را به این طرف و آن طرف پرت می‌کردند، چیزهایی به سمتم پرتاب می‌کردند مثل موز و ... و یا گاهی خیلی راحت از واژه «کاکاسیاه» برای صدا زدن من استفاده می‌کردند. متوجه نمی‌شدم به کجا تعلق دارم. برای من تحمل این چیزها خیلی سخت بود. در کلاس تاریخ مثلا هیچ عکسی از افراد رنگین‌پوست در کتاب‌هایمان نبود. با خودم فکر می‌کردم پس آدمهای شبیه به من کجا هستند؟»

همیلتون در مصاحبه‌ای برای «ونیتی فر» در ماه آگوست فاش کرده بود که حتی توسط معلمان مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت. می‌گوید: «معلمان به من می‌گفتند: تو هیچ‌وقت هیچ چیزی نمی‌شوی و به جایی نخواهی رسید. یادم می‌آید که گوشه‌ای قایم می‌شدم و اشک می‌ریختم و می‌گفتم من هیچوقت هیچی نمی‌شوم.»

آسیب‌ها و اشک‌های دوران کودکی لوئیس همیلتون/ تو به جایی نخواهی رسید

این مطلب جالب را هم بخوانید: کلکسیون شگفت‌انگیز ۱۳ میلیون پوندی ماشین‌های لوئیس همیلتون/ خاص‌ترین‌ها در گاراژ ستاره فرمول‌یک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی