عکس| اینستاگرام فولاد، وریا غفوری را آنفالو کرد؟/ مقصد احتمالی ستاره استقلالی مشخص شد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه رسمی فولاد در اینستاگرام وریا غفوری را آنفالو کرد تا شایعه جدایی او از این باشگاه قوت بگیرد.

مدتی است خبر جدایی وریا غفوری از باشگاه فولاد به گوش می‌رسد. مسئولین این باشگاه در چند روز گذشته اصرار داشتند جواد نکونام علاقه زیادی به وریا دارد و او را نگه می‌دارد اما باشگاه فولاد در جدیدترین اقدام خود وریا غفوری را در اینستاگرام آنفالو کرده است.

وریا غفوری در این فصل ۱۲ بازی با پیراهن فولاد انجام داده است اما به نظر می‌رسد نه جواد نکونام و نه مسئولین باشگاه فولاد علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند و صفحه رسمی فولاد با آنفالو کردن وریا در اینستاگرام به این شایعات دامن زد.

حالا باید دید واکنش رسمی باشگاه فولاد و وریا غفوری به این شایعات چیست. شنیده می‌شود وریا غفوری به زودی راهی نفت مسجد سلیمان می‌شود.

عکس| اینستاگرام فولاد، وریا غفوری را آنفالو کرد/ مقصد احتمالی ستاره استقلالی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی استقلالی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    مرتب پسرفت می کند. خخخخ
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    قبل از اینکه مدیر عامل جدید انتخاب کنن همین سرپرسته نسخه وریا رو میپیچه‌،اصلا از خیلی وقت پیش جدایی وریا کلید خورد موقعی گرشاسبی بهش پیشنهاد داد قبل اون حمایتش از مردم بود ولی گرشاسبی پای وریا وایساد که البته حمایت رسانه ها هم کمک کرد ولی گرشاسبی رو به همین دلیل برداشتن حالا هم نوبت وریاس، اصلا مگه میشه یک باشگاه دولتی بازیکن با غیرت و محبوب و مردمی رو که اتفاقا از غیورمردای دوست داشتی کرد زبانمون هست و کنار مردمش وایساده نگه داره ،اصلا اونا هستن که لایق وریا نیستن مثل استقلال ک داره تاوان هم میده که یروز خوش نداره فولاد هم همین میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی