دانلود قسمت 2 سریال مترجم (دانلود قسمت دوم سریال مترجم)
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دانلود سریال مترجم قسمت دوم، دانلود سریال مترجم قسمت 2، دانلود قسمت 2 مترجم، دانلود قسمت دوم مترجم، قسمت دوم سریال ایرانی مترجم، قسمت 2 سریال ایرانی مترجم

سریال مترجم

ژانر : درام، خانوادگی

کارگردان : بهرام توکلی

سال انتشار : 1401

محصول کشور : ایران

بازیگران : نام بازیگران به زودی مطرح می شود

******

برای دانلود قسمت 2 سریال مترجم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 2 سریال مترجم

******

همانطور که از اسم فیلم مشخص است داستان درباره زندگی یک مترجم جوان است که در مسیر شغلی اش وارد راهی پر پیچ و خم می شوند افتادن در این مسیر ها او را با مسائل پنهانی خانوادگی اش رو به رو می کند. رازی که کشف آن میتواند آرامش یک شهر را بر هم بریزد....

سریال مترجم ساخته بهرام توکلی از همین ابتدا نگاه‌ ها را به خود جلب کرده است. کارنامه ی پر ستاره ی بهرام توکلی در جایگاه کارگردان، همکاری‌ های به یاد ماندنی بهرام توکلی و سعید ملکان و بازی های بی نظیر امیر جدیدی همه و همه دست به دست یکدیگر داده‌ اند تا انتظارات برای دیدن این سریال از همین حالا آغاز شود....

برای دانلود سریال و دانلود فیلم به سایت هت فیلم مراجعه کنید

سریال مترجم در چه تاریخی منتشر می شود ؟

هنوز خبر موثقی از اینکه در چه تاریخی قرار است سریال مترجم منتشر شود در دست نیست، اما فیلمبرداری آن در تابستان ۱۴۰۰ کلید خورد. امید اینست که به زودی خبر انتشار این سریال اعلام شود.

دانلود سریال ایرانی

همچنین احتمالاتی در مورد این که جواد عزتی و شهاب حسینی نیز در این سریال ایفای نقش کرده اند نیز به گوش می رسد اما تاکنون هیچ یک از این کاراکتر ها درباره این احتمال ها عکس العملی نداشته اند.

مترجم اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه‌نویس داشته است. بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در فیلم هایی چون تنگه ابوقریب، نهنگ آبی، روز صفر، غلامرضا تختی و... با یکدیگر همکاری داشته اند.

داستان سریال مترجم درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدیدی را در آثارش کشف می کند. او با قدم زدن در این مسیرهای پر پیچ و خم، به رازی خانوادگی پی می برد که بر زندگی او و آینده خانواده اش سایه افکنده است. ژانر تازه ‌ترین اثر بهرام توکلی به گفته خودش از داستانی خاص برخوردار است؛ محوریت کلی داستان سریال مترجم زندگی مترجمی جوان را روایت میکند که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

دانلود قسمت 2 سریال مترجم (دانلود قسمت دوم سریال مترجم)

درخلاصه داستان مترجم اینگونه آمده است که: داستان درباره‌ یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌ کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌ شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد سایه‌ای که می‌ تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

دانلود سریال

پیشنهاد ما برای دانلود سریع و رایگان و با کیفیت های مختلف  سریال های ایرانی و خارجی و یا حتی دانلود سریال های کره ای، سایت هت فیلم می باشد. سایت هت فیلم که مرجع دانلود فیلم ها و سریال های خارجی دوبله، زیرنویس، زبان اصلی و زیر نویس چسبیده و همچنین مرجع دانلود سریال های ایرانی است می باشد. برای دانلود سریال های ایرانی در این سایت شما شاهد آرشیو های مختلفی از فیلم ها و سریال ها و انیمیشن های خارجی و ایرانی هستید و پس از مراجعه به این سایت میتوانید از دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نقد فیلم ها و سریال های خارجی بهره مند شوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی