نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
دعوت نامه کودتاگران برای مهدی طارمی/ وسوسه بزرگ در جمع بزرگان اروپایی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برنامه جدید کودتاگران علیه یوفا طارمی در سوپر لیگ بازی خواهد کرد.

پروژه راه اندازی «سوپر لیگ اروپا» با سردمداری پرس و لاپورتا دو رئیس باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بعد از شکست در سال گذشته با تهدیدهای یوفا و فیفا وارد فاز جدیدی شده است.

این لیگ برای درآمدزایی بیشتر توسط روسای باشگاه‌های بزرگ به دنبال احیا بود که یوفا و فیفا با انواع تهدیدها باشگاه‌ها را از ورود به این لیگ برحدز داشتند و در نهایت رویای ایجاد سوپر لیگ در ابتدای راه به باد رفت.

اما پرس و لاپورتا به نظر می‌رسند نمی‌خواهند دست از کودتا علیه یوفا و فیفا بردارند. این بار دو رئیس باشگاه پرطرفدار دنیا برنامه جدیدی ریختند تا تیم های سرشناس به غیر از ۵ لیگ معتبر اروپا را وسوسه کنند تا از پروژه سوپر لیگ حمایت کنند.

پیش از این قرار بود سوپر لیگ میان تیم های برتر ۵ لیگ معتبر اروپا یعنی لالیگا، لیگ جزیره، سری آ، بوندس لیگا و لیگ فرانسه برگزار شود ولی این بار مدیران این پروژه می‌خواهند تیم سرشناس لیگ های دیگر اروپایی مثل پورتو از لیگ پرتغال، آیندهوون و آژاکس از لیگ هلند و اندرلخت از لیگ بلژیک را دعوت کنند تا این پروژه علیه یوفا ملحق شوند.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان که برای پورتو بازی می کند با برنامه جدید کودتاگران علیه یوفا در صورت موافقت باشگاه پورتو در سوپر لیگ بازی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    دیگه داره میشه همون چمپیونز لیگ😆😆

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی