نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عصبانیت شدید ساپینتو؛ شما حق جاسوسی ندارید!/ بحران تازه میلیاردرها در آستانه بازی با ملوان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتشار اخبار و مطالب مختلف در ارتباط با رقم قرارداد برخی بازیکنان استقلال موجب شد شرایط درونی این تیم وارد بحرانی تازه شود.

در روزهای اخیر و پس از صحبت‌های مطرح شده در رابطه با خروج سیاوش یزدانی از جمع بازیکنان استقلال موضوع رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم نیز مطرح شده است.

تعدادی از نزدیکان به باشگاه استقلال به ویژه آنهایی که تا پیش از حضور کادر جدید در این مجموعه حضور داشتند با انتشار غیر رسمی رقم قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم موجب بروز اختلاف نظر هایی بین تعدادی از بازیکنان آبی پوش با هم تیمی ها و البته مدیران باشگاه شده است.

اینکه گفته می شود سیاوش یزدانی قرارداد دو ساله پنجاه میلیارد تومانی داشته و دو بازیکن دیگر این تیم هم چنین شرایطی را دارند یا انتشار تصویر متن نامه ای با سربرگ باشگاه استقلال برای باشگاه الاهلی که در آن آمده بود قرارداد مهدی قائدی ۸۵۰هزار یورو معادل ۳۶ میلیارد تومان است همه و همه باعث شد طی روزهای اخیر برخی بازیکنان نسبت به رقم قرارداد هم‌تیمی‌هایشان گله مند شده و این موضوع را در جمع خودمانی و یا در ارتباط با مسئولان باشگاه مطرح کنند. اینکه چرا تعدادی از بازیکنان باید فاصله قیمت هایشان نسبت به بقیه تا این اندازه زیاد باشد در حالی که عملکردشان تفاوتی با بقیه ندارد.

در اوایل فصل جاری و در تابستان امسال گفته می شد تعدادی از بازیکنان استقلال با قراردادهای سنگین ۱۰ تا ۱۴ میلیاردی به جمع آبی پوشان پیوسته و یا قراردادشان را تمدید کرده اند اما انتشار رقم قراردادهای ۲۵ و ۳۶ میلیارد تومانی شرایط ویژه ای را پیش روی مسئولان باشگاه استقلال قرار داده است. اتفاقی که در باشگاهای حرفه ای مرسوم نیست.

آجورلو - سیاوش یزدانی

در روزهای ابتدایی ورود کادر مدیریتی جدید باشگاه استقلال همراه با علی فتح‌الله‌زاده چنین تصور نمی شد که صحبتهای دوستانه با نزدیکان به باشگاه درباره رقم قراردادهای منعقد شده در دوران آجورلو باعث وجود بحران در تیم استقلال شود اما حالا و در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل ملوان که می تواند دیدار نجاتبخش ساپینتو و شاگردانش برای بازگشت دوباره به شرایط مطلوب (در جدول) باشد، شنیده می شود که اوضاع درونی تیم استقلال به لحاظ نبودن تعادل در قراردادهای بازیکنان، وضعیت را تا حدی نگران کننده کرده است.

حتی شنیده می‌شود سرمربی تیم هم نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی کرده که چرا باید رقم قرارداد بازیکنان تیم از داخل باشگاه به رسانه ها و شبکه های اجتماعی درز پیدا کند! ظاهراً ساپینتو نسبت به این موضوع بیش از همه اعضای تیم عصبانی است و این رفتار را جاسوسی در مسایل شخصی بازیکن و باشگاه می داند. او توقع دارد مسائل داخلی تیمش به این راحتی برملا نشود تا با وجود بحران های مختلف اعم از اشتباهات مکرر داوری، برگزاری دیدارهای خانگی بدون تماشاگر و غیره، استقلال درگیر بحران های خودساخته نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • همینطوری IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    ۵۰میلیارد برای بازیکنی که برای قر و اطوار توپ بازی میکنه و بیشتر از اینکه بفکر منافع باشگاهش باشد بفکر مدل مویش است!اونم در مملکتی که بعضا افرادی نون شب بچه هایشان را محتاجند!البته که اشتباه از ما است که فکر میکنیم نباید اینطور باشد!!!ما را ببخشید که اینگونه ساده لوحانه قضاوت میکنیم.
    • متین IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      این پول ها فقط در باشگاه استقلال بالا پایین میشه اگر خود سیاوش یزدانی و قایدی در خلوت خودشون بشینن فکر کنن با این افت فاحش ده تومان نمی ارزن البته این رسانه ای کردن تو این شرایط تیم فقط از تیم مدیریت فتح الله زاده برمیاد بس متاسفانه در این چند فصل گذشته پول هایی که به باشگاه استقلال تزریق میشه مکان مشخصی نداره قانون درست درمان نیست نظارتی بخواد به این پول بادآورده داشته باشه هنوز این دو تیم بعد این همه سال یه زمین تمرین درست حسابی ندارن
  • قیطور IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    جواب این همه ریخت و....را ازپول ملت مستحق ونیازمند نان شب را باید در قیامت بدهید
  • قیطور IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    خیانت مگر شاخ وگوش دارد این اصل خیانت است
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    چه افتخاری چه مقامی واسه کشور تفریح خودشونو میکنن
    • Ali IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      حرف شما کاملا درست ، این یک مویرگ از کل بدن ورزش کشور است رگ ها و شاهرگ های فراوان دیگری هستند که سرمایه ی مردم ایران را با عنوان های فریبنده و متفاوت و با افرادی با ظاهری گول زننده و دم زدن ازدین و ایمان و خدا و پیغمبر هرچه که بخواهند میکنند و تصور میکنند که فقط خودشان هستند و خودشان و زرنگ تشریف دارند.
  • امیدامیری IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    بازیکنای استقلال هیچ احترامی برای طرفداراشون قائل نیستن واقعا در حد این تیم نیستن این پولیم که میگیرن واقعا حقشون نیست
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    چشم به چشمی این چیزها داره الان باید مدیران باشگاه پاسخگوباشندسیاه وحش ارزش نیم میلیاردنداره چه برسه ۵۰میلیاردپرسپولیس هم به همین صورته بابا پول بیت المال پایمال نکنید
  • اسماعیل IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    چه خبر سیا وش مگر پول حاشیه درست کردن میگیری
  • تیم دولتی وصنعتی نه IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    همه تیمها که دولتی هستند یا شبه دولتی پول مردم را برای این بازیکنان که حداکثر برای هر فصل ۳۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان ارزش دارند دارند میلیاردی خرج می کنند وحتما مدیران و دلالان رقم هنگفتی بدست می اورند . باید تیمها خصوصی واقعی نه خصولتی بشوند آن وقت باید این بازیکنان حداکثر حقوق آنها به اندازه حقوق سایر مردم باشد . نه تمرین درست نه در اختیار باشگاه بعد حقوق آسمانی از پس تیم های درجه ۴ آسیا هم برنمیان . شش گل از تیم امگلیس خوردن بعد ادعا آنها ءوش فلک را پرکرده
  • مجتبی IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    ای کاش بازیکن های لیگ ایران هم مثل خیلی ازکشورها به میزان تلاش و کارایی که دارن وسودی که برای باشگاه دارند پول می گرفتن درتیم بزرگی مثل استقلال بازی کردن آرزوی همه هست ونیازمند اینه که همه ارکان باشگاه باتمام توان برای موفقیت باشگاه تلاش کنندوسودمندتر باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی