میلیچ در ترکیه اعصاب استقلالی‌ها را بهم ریخت/ تعجب مدیران استقلال از رفتار مدافع کروات!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار صحبتهای هروویه میلیچ بازیکن کروات سالهای گذشته استقلال در کانال رسمی این باشگاه نگاه طرفداران استقلال نسبت به این بازیکن را تغییر داد.

هروویه میلیچ بازیکن کروات سالهای اخیر استقلال چندی قبل با انتشار بیانیه‌ای از سوی مدیر برنامه‌هایش اعلام کرد طلبش هنوز پرداخت نشده و مسئولان قبلی استقلال بابت این موضوع سندسازی کرده‌اند. میلیچ که باشگاه استقلال را متهم کرده بود مجدداً با شکایت به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بست تا مسئولان فعلی استقلال که جایگزین آجرلو و تیم مدیریتی شده بودند به تکاپو بیفتند که طلب این بازیکن را پرداخت کنند.

سرانجام حامد فاضلی مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در سفر به ترکیه ملاقاتی با این بازیکن انجام می‌دهد تا پولش را به صورت نقد پرداخت کند اما میلیچ به این راحتی پول استقلال را تحویل نمی‌گرفته است.

یکی از مسئولان عالیرتبه باشگاه در این باره به خبر ورزشی گفت: «میلیچ یکبار گفته این پول را به صورت نقد و با اسکناس‌های دلار دریافت می‌کند و وقتی نماینده باشگاه استقلال این پول را تهیه می‌کند از دریافت پول امتناع کرده و بهانه می‌آورد که طلبش را فقط با اسکناس‌های یورو دریافت خواهد کرد تا از شکایتش صرف نظر کند».

این فرد مسئول اظافه کرد: «به همین خاطر نماینده ما بار دیگر از این بابت به دردسر می‌افتد تا یورو را جایگزین دلارها کند. در نهایت هم پس از اینکه میلیچ یک بار هم گفته بود این پول را باید به شماره حسابی که تعیین کرده واریز کنیم و به صورت نقدی پولی تحویل نمی‌گیرد سرانجام این مشکل طی تماس‌های مختلف از امارات (توسط مدیرعامل باشگاه با این بازیکن) ختم به خیر شد تا بازیکن کروات سالهای گذشته ما طلبش را دریافت کند».

اما وقتی تصاویر این بازیکن در کانال رسمی باشگاه منتشر شد مدیران استقلال که در جریان این مسائل بودند، وقتی حرفهای میلیچ را می‌شنوند از نوع صحبت کردنش تعجب می‌کنند که آیا این همان بازیکنی است که زمان دریافت پول این همه دردسر برای نماینده استقلال درست کرده بود و حالا که پولش را گرفته خودش را دلسوز هواداران و باشگاه استقلال و متعصب به پیراهن این تیم جلوه می‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اعتدال IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    کروات ها در ایران نشون دادند که فقط پول و دیگر هیچ ! فقط دو نفرشون، یکی همین میلیچ و دیگری کرانچار فقید شخصیت متفاوتی از خودشون نشون داده بودند که احتمالا تحت تاثیر فرهنگ ایرانیان بودند. کرانچار که روحش شاد و دستش کوتاهه، اما میلیچ ظاهرا دوباره به اصلش برگشته.
  • ع ق QA ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    باز گندش در می اد که حاجی فتوشاپ کرده این ادم که ترک عادت نمی کنه
  • حمید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    خوب چکار کنه نکنه توقع داشتی مفت بازی کند چه دیدگاه مسخره‌ای خوب بیچاره زحمت کشید ه باشگاه که طبق معمول خلف وعده کرده به قراردادش پایبند نبوده تا بازار شکایت و بستن پنجره برین دنبالش و پولش و بدین الان هم که حق قانونی و انجام داده از هواداران حمایت کرده شده آدم بده واقعآ باید به حال این تیم وباشگاه تاسف خورد از این پس کسی دل ودماغ اینو که بیاد تو این باشگاه را ندارد چون سرنوشت اونا هم میشه همین پس عطایش را به لقایش باید بخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی