نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازیکنی که باید تیم جدیدش را معرفی کند؛ آیا پاتوسی استقلالی می‌شود؟/ اگر او خوب بود که نکونام بیرونش ‌نمی‌کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر عنوان شد که آیاندا پاتوسی هافبک تهاجمی سالهای گذشته استقلال به این تیم بر می‌گردد اما...

انتشار خبر فسخ قرارداد آیاندا پاتوسی هافبک تهاجمی اهل آفریقای جنوبی تیم فولاد خوزستان با این باشگاه، به شدت از سوی طرفداران تیم استقلال در فضای مجازی دنبال شد.

آیاندا پاتوسی که همه استقلالی ها او را با گل دقایق پایانی‌اش در نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان به یاد می‌آورند (آخرین باری که استقلال توانست در لیگ برتر سپاهان را شکست بدهد) حالا به عنوان بازیکن آزاد تا فردا فرصت دارد تیم جدیدش را معرفی کند.

در این مدت شایعه ای مطرح شد که باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن پاتوسی به این تیم است اما یکی از مدیران عالیرتبه باشگاه استقلال در صحبت با خبرورزشی این موضوع را قویاً تکذیب کرد.

این فرد مسئول در این ارتباط گفت: «این پاتوسی دیگر آن پاتوسی که در استقلال بود نیست. نه به لحاظ فیزیکی و نه سن و سال و نه توان بازی که اگر بود همین حالا جواد نکونام او را در فولاد نگه می داشت و بیرونش نمی کرد. بنابراین استقلال نه تنها به چنین بازیکنی نیاز ندارد بلکه به دلال هایی که برای او در حال تبلیغات هستند هم هشدار می دهد که با نام استقلال برای بازیکن تان بازارگرمی نکنید».

در همین ارتباط گفته می‌شود ریکاردو آلوز هافبک بازیساز و بهترین پاسور پرتغالی حاضر در لیگ برتر مذاکرات جدی با مسئولان استقلال داشته و به زودی خبر انتقالش به این تیم رسما اعلام می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش میرزا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    بازیکن خوبی بود اما بی انضباط و رفتارهای غیر حرفه آیی داره
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    بازیکن بی انضباط فقط به درد دوچرخه سواران میخوره😍😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی