نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خشم حمید مطهری در کنفرانس خبری/ باید تو دهن آن عده از هوادارنماها زد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی انتقاداتی را نسبت به هواداران تیمش داشت.

حمید مطهری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز برد امروز را به تیم سپاهان و مربی باشخصیت این تیم تبریک می‌گویم. به صورت کلی بازی فوق‌العاده تاکتیکی و جذاب بود و با توجه به شرایطی که برای بازی تعیین کرده بودیم، استراتژی ما اول گل نخوردن بود و در مراحل بعد استفاده از انتقال‌های مثبت که بتوانیم سپاهان را جلو بیاوریم تا از فضای پشت آنها استفاده کنیم. در نیمه اول، دو سه موقعیت داشتیم که به ثمر نرسید. در نیمه دوم سبک بازی‌مان را تغییر دادیم و سعی کردیم بیشتر توپ و مالکیت را داشته باشیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم که این اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه گفت: بچه‌های تیم من به این واقف بودند که مقابل سپاهان اگر یک اشتباه داشته باشیم ضربه می‌خوریم. رامین رضاییان در صحنه گل توانست از فشردگی دفاعی ما فرار کند و گل را دریافت کردیم. غیر از آن اشتباه خاصی نداشتیم و همان جا تنبیه شدیم، البته این از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌کند. آنها فوق‌العاده بازی کردند. اگر واقع‌بین باشید متوجه می‌شوید که بچه‌های من خوب بازی کردند و من به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. درست است که ما باختیم، ولی سربلند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که «علت خاصی دارد که نساجی بعد از جام جهانی کمترین امتیاز را گرفته است؟»، گفت: خیلی با این حرف موافق نیستم. ما در دو بازی ابتدایی دور رفت با مس رفسنجان و سپاهان یک امتیاز گرفتیم و الان هم از این دو بازی یک امتیاز گرفته‌ایم، فقط یک بازی با پرسپولیس است که روز بد ما بود. در مجموع من ریزبینانه شرایط تیم را آنالیز می‌کنم. شاید یک جاهایی و در یک بازی بد بوده باشیم، ولی به صورت کلی این‌طور نیست.

مطهری در پاسخ به این سؤال قصد تقویت تیم را دارد یا خیر، گفت: اولاً در تیم من تک‌تک بازیکنان ارزشمند هستند، ثانیاً من برای تقویت تیم با بازیکنی صحبت می‌کنم و موقعی که مبلغ بالا می‌گوید شما این شرایط را در نظر بگیرید، باشگاه من نمی‌تواند پول آن را بدهد و به تراکتور می‌رود. من با کار تیمی کارم را جلو بردم. من بازیکنان تأثیرگذار را می‌شناسم، ولی تیم من خصوصی اداره می‌شود و حدادیان که جا دارد از او تشکر کنم و با همه وجود در خدمت تیمش است، نمی‌تواند با این تیم‌ها رقابت کند. نه اینکه آن تیم‌ها کار بدی می‌کنند، اتفاقاً فوتبال حرفه‌ای این‌طور است که در آن هزینه کنید و آن تیم‌ها روال خودشان را جلو می‌برند، ولی تیم من نمی‌تواند. من هم دوست دارم بازیکن آنچنانی بگیرم، ولی دست باشگاه خالی است. ما در حد بضاعت‌مان کار می‌کنیم و تا اینجا هم بازیکنان من نشان دادند فوق‌العاده هستند و من اصلاً گله نمی‌کنم. شرایط تیم من با تیم‌های متمول متفاوت است و این کار ما را سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که «تا پایان وقت نقل‌وانتقالات زمستانی باشگاه نساجی بازیکن دیگری را جذب می‌کند؟»، گفت: من تعدادی بازیکن را به باشگاه معرفی کردم و باشگاه باید صحبت کند. نمی‌دانم باشگاه می‌تواند توافق کند یا خیر، چون شرایط مالی که بازیکنان جلوی پای باشگاه می‌گذارند خیلی بالاست و خیلی سخت است که بازیکنی را جذب کنیم. من مثال می‌زنم، همین علی شجاعی که امروز به او بی‌غیرت گفتند، من به او می‌گویم خوشا به غیرتش، سه برابر پیشنهاد نساجی پیشنهاد داشت، ولی به این بچه استان مازندران یکسری هوادارنما از دقیقه ۵۲ فحش می‌دهند. این بازیکن برای تیم نساجی است، نه وینگر پرسپولیس. من  از هواداران واقعی نساجی که همیشه فوتبال فهم بودند می‌خواهم که با این تعداد اندک هوادارنما برخورد کنند. تیم من یک بر صفر عقب است، ولی به بازیکن من فحش می‌دهند. امروز شجاعی آسیب دید وگرنه اگر بازی تا صبح ادامه داشت او را بیرون نمی‌کشیدم. منظور من هوادارنماها هستند که تعدادشان خیلی کم است. من پنج سال پیش مربی این تیم بود، تیم ما اینجا می‌باخت تشویقش می‌کردند و همیشه می‌گفتم همه باید فرهنگ هواداران نساجی را یاد بگیرند. چه اتفاقی می‌افتد که من دو باخت در خانه دادم تیم من بی‌غیرت می‌شود و بازیکنان من را فحش می‌دهند؟ من خودم در تیم بزرگ بازی و مربیگری کردم. هوادار نساجی زبانزد است، حالا چه اتفاقی افتاده است نمی‌دانم؟ من کارم را سالم جلو می‌برم و صبور هستم و امیدم به خدا هست. از هوادار واقعی می‌خواهم تو دهن هوادارنماها بزنند.

مطهری در پایان درباره داوری بازی با سپاهان گفت: امروز اگر درباره داوری صحبت کنم می‌گویند چون تیمش باخته است. از داوری ممنون هستم، یکی دو صحنه بود که یکی آن مربوط به وقت‌های اضافه بازی بود و به نظر من داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد. این مسائل دلیل باخت تیم من نیست، من باختم و مقصر هستم و به داوری خسته نباشید می‌گویم. تیم داوری خوب قضاوت کرد به غیر از یکی دو صحنه که اشتباه داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    سرمربی باشخصیت ، خدا کنه هموطنامون چه هوادار فوتبال و از هر قشری که ادبیات درستی ندارن و توهین می کنن خدا به راه راست هدایتشون کنه،الفاظ زشت بکار بردن درست نیست
  • مهدی نوری IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    سرمربی جنترمن واقعی
  • پیمان IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    حمید بلان جان چرا نمیگی این یک امتیازی که در هر دو بازی نیم فصل اول ودوم بدست آوردی داورها با بریدن سر مس رفسنجان بهت هدیه دادند.وگرنه در شروع دو بازی هر دو نیم فصل ،امتیازت صفر بود‌
  • مسلم IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    😔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی