نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
۰ |
۰
نشریه ورزشی زنگ ورزش زنگ سلامتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شما قطعاً امروزه با بسیاری از کانالها و تریبون های خبری در ارتباط هستید، که جوابگوی پرسشهای شما هستند و دنیا ورزش نیز از مطلب مستثنی نیست.

WWW.Zangesalamati.ir

شما قطعاً امروزه با بسیاری از کانالها و تریبون های خبری در ارتباط هستید، که جوابگوی پرسشهای شما هستند.

و دنیا ورزش نیز از مطلب مستثنی نیست. خبرگزاری ها و سایت های خبری تقریباً اولین منبع قابل دسترس همه مخاطبین خود از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی هستند که از طریق گوشی های همراه و یا سیستم های کامپیوتری قابل دسترس نسل نو می باشند.

اما نقطه تمایز نشریه زنگ سلامتی چیست؟

WWW.Zangesalamati.ir

نشریه زنگ سلامتی

نشریه زنگ سلامتی به مطالبی می پردازد که کمتر مورد توجه اهالی ورزش قرار گرفته است و البته بسیاری از این مطالب می تواند گره گشای مسئولین و مدیران ورزشی نیز باشد.

و ما در این جا می خواهیم نکات برجسته نشریه زنگ سلامتی را به تفکیک خدمت علاقمندان نشریات ورزشی به اختصار ارائه نمائیم.

نکته نخست حمایت بی چشم داشت ازتمام قهرمانان کشور در مقاطع مختلف استانی، کشوری، ملی و بین المللی است، به صورتیکه این نشریه از ابتدا تمام اخبار و گزارشات رسیده به این نشریه را به صورت کاملا رایگان چه در سایت و سایر فضاهای مجازی خود و چه در نشریه انعکاس داده است.

نکته دوم مصاحبه با افراد تاثیر گذار دنیای ورزش است، که یکی از رسالت های این نشریه مصاحبه های اختصاصی با مربیان پیشکسوت، مدیران موفق و قهرمانان نخبه ملی است.

نکته سوم انعکاس اطلاعات خبری، علمی و پژوهشی در ورزش است، بدین منظور که آشنایی با سبکها و رشته های مختلف ورزشی، اخبار مهم روز دنیای ورزش و مطالب علمی مفید آموزشی در حوزه علوم ورزشی است، که کمتر مورد توجه رسانه های داخلی قرار می گیرد.

مسابقه سلامتی ویژه فصلنامه شماره ۹:

مسابقه سلامتی

ما در این شماره جهت رشد و گسترش فرهنگ تناسب اندام و سلامتی اقدام به ایجاد یک مسابقه نموده ایم که تنها برای ۵ نفر اول آن جایزه ۲۰۰.۰۰۰ تومانی در نظر گرفته ایم، و از شما دعوت به حضور و شرکت در این رقابت می نمائیم.

تلفن های تماس نشریه: ۰۲۱۸۸۱۹۴۵۳۰-۰۲۱۸۸۱۹۴۵۳۶

فکس: ۰۲۱۸۸۱۹۴۵۹۸

تلفن مستقیم با مدیر مسئول(دکتر عنصری): ۰۹۱۲۱۵۴۲۴۳۸

فضای مجازی نشریه: ۰۹۳۹۱۵۴۲۴۳۸

ایمیل: zangesalamati.ir@gmail.com

سایت: WWW.Zangesalamati.ir

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی