نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش شیخ دیاباته به صحنه جنجالی بازی مقابل فولاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته معتقد است داور باید روی او خطای پنالتی اعلام می کرد.

پرسپولیس در یک بازی جنجالی نتوانست از پس فولاد بربیاید و مقابل این تیم با یک گل شکست خورد. شاگردان گل محمدی که نمایش خوبی در این بازی نداشتند، ابتدا با ضربه زیبای مهاجم اسپانیایی فولاد گل خوردند و بعد از آن موفق نشدند به بازی برگردند و گل تساوی را به ثمر برسانند. در اواخر بازی فشار پرسپولیس بیشتر شد و این تیم سعی داشت تا با استفاده از توپ های بلند و بازی مستقیم به گل برسد.

در یکی از این توپ هایی که به داخل محوطه جریمه فولاد ارسال شد، دیاباته در فرصت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی برخورد مدافع فولاد با او باعث شد تا شیخ روی زمین بیفتد. اتفاقی که جنجال بزرگی را به وجود آورد و باعث اعتراض شدید پرسپولیسی ها شد. بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس معتقد بودند داور می بایست برایشان پنالتی می گرفت ولی موعود بنیادی فر هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی را ادامه داد.

اکثر کارشناسان داوری هم معتقد بودند پنالتی پرسپولیس در این بازی سوخت و داور بازی اشتباه کرد. خود دیاباته هم بعد از بازی و در صحبت با کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس معتقد بود داور اشتباه بزرگی مرتکب شد. شیخ که بعد از مدت ها مصدومیت از بازی مقابل ذوب آهن به ترکیب تیمش اضافه شد، در بازی با فولاد نیمکت نشین بود. با این حال اشتباه علی نعمتی روی گل فولاد و همچنین نیاز پرسپولیس به حمله کردن باعث شد تا یحیی مدافع چپ تیمش را تعویض کند و دیاباته را به بازی بفرستد.

شیخ که پنجمین بازی این فصل خود را برای پرسپولیس انجام می داد، در واکنش به صحنه مشکوک به پنالتی روی خودش گفت: قطعا پنالتی بود چون مدافع حریف فقط پای من را زد. داور اشتباه بزرگی را مرتکب شد و به همین راحتی پنالتی ما را نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    همین داور بازی با تراکتور یک پنالتی صد درصد اشتباه به سود پرسپولیس گرفت اونجا میشه اشتباه داوری اینجا میشه لجن بازی
  • جومونگ IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ریدم به باشگاه استقلال لعنت بر شما خاک برستون.
  • Gaber IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    همه چیز بازی به کنار چرا هفت دقیقه وقت اضافه گرفت ؟ بیشتر از پانزده دقیقه وقت تلف شده داشت .پیروانی هم میدید که داور کرنومترش را نمی‌خوابند و اعتراض کرد .چرا اینگونه داوری کرد معما نیست قبل از بازی کامنت گذاشتم که فقط داور تعیین کننده هست .حالا هم کمیته داوران هست که میخواهد همه را راضی کند .حتما داوران توصیه غیر فوتبالی میگیرند شک نکنید همه مهندسان جمع شدند در فوتبال
  • امانی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اکثر مربیان تیم ها و بازیکنان آنها دقیقا نوع بازی پرسپولیس را آنالیز میکنند و دقیقا همانطور بازی میکنند که میدانند چطور بازی کنند وچون یحیی گل محمدی یک مربی بدون تفکرات چینش بازیکنان در زمین هست که تیم مقابل نتواند آن را حدس بزنه بنابراین مثل بازی با فولاد به بن بست میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی