نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی تاج دوباره لاین عوض کرد/ منظور از «مربی برجسته» چه کسی می‌تواند باشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج تصمیمش پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی را تغییر داد و گویی به دنبال یک مربی اسمی برای تیم ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گویی در هفته‌های اخیر به این جمع‌بندی رسیده بود که از مربی داخلی در کادر فنی تیم ملی استفاده کند و از آن‌جایی که مربی مدنظر او در تیم ملی در یک تیم باشگاهی مشغول به‌کار است، تصمیم گرفت مربی موقت برای تیم ملی انتخاب کند تا از فیفادی فروردین بهره ببرد و بعد از پایان لیگ سرمربی دائمی تیم ملی را انتخاب کند که وزیر ورزش و جوانان با اجرای این طرح در تیم ملی مخالفت کرد.

به نظر می‌رسد با مخالفت وزیر ورزش و جوانان با طرح فدراسیون فوتبال، مهدی تاج تغییر لاین داده و قصد دارد دوباره یک مربی خارجی برای تیم ملی برگزیند. او امروز در مصاحبه‌اش از یک مربی برجسته برای تیم ملی حرف زد و به طور حتم مربی داخلی نمی‌تواند مربی برجسته یا همان اسمی برای تیم ملی باشد.

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در حوزه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هم کارهای ستادی این دو تیم انجام شده است و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر کادر فنی دو تیم را مشخص کرده و از مربیان برجسته‌ای بهره ببریم و برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم.

یکی دو روز پیش برخی از سایت‌ها از حضور هکتور کوپر در تیم ملی خبر دادند اما هنوز این خبر به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده.

از مصاحبه امروز مهدی تاج پیداست او به تنهایی قرار نیست برای تیم ملی انتخاب کند و انتخاب کار سرمربی تیم ملی به صورت خرد جمعی در حال انجام است و باید منتظر ماند و دید که این خرد جمعی چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهرداد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    از نظر تاج مربی برجسته‌ کسی است که بتواند به رئیس فدراسیون پول برساند یعنی حق دلالی را پرداخت کند
  • عیسی ریسی نیکشهر ES ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    سلام آقای وزیر ورزش خدا خیرت بده که نگذاشتی مهدی تاج یک مربی بی سواد برای تیم ملی بیاورد که مثل خودش و کی روش باشد جناب وزیر مگر آدم فوتبالی توی ایران عزیزمان کمیاب هست ولی کن مهدی تاج نیستی هر چه زودتر تاج با همدستانش بیرون پرت کنی فوتبال ما نمیتو نه با کشورهای حوزه خلیج‌فارس رقابت بکنه این چی ریس فدراسیونی هست اسم ایران وخلیج فارس مهم تر از هر اسمی وشخصی هست خواهش میکنم گوش تاج بگیرد وپرت بمنی
  • سید IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    فقط هروه رنار
    • ن IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      رنار بدرد ایران نمیخوره اینای جایی میمونن که راحت زندگی کنند الان عربستان چراباید ول کنه بیاد ایران دستمزدش حداقل ۶ میلیونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی