نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کارلوس کیروش
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی بصورت رسمی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد و ظاهرا مقصد سرمربی پرتغالی نیز مشخص شده است.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم با تیم کشورمان تجربه کرد، امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام و توییتر خود، از ایران خداحافظی کرد. به این ترتیب، پرونده تمدید قرارداد این مربی پرتغالی برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی بسته شد.

در همین ارتباط: پیام خداحافظی کی‌روش خطاب به ایرانی‌ها؛ از حامیان میراثم تشکر می‌کنم!

از چند هفته پیش گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد بعدی کی‌روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او بالا گرفت اما به نظر می‌رسد کی روش با فدراسیون قطر برای امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به توافق رسیده است.

وب‌سایت maisfutebol پرتغال خبر داد کی‌روش امروز وارد قطر می‌شود تا قرارداد چهار ساله خود که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

سایت پرتغالی DN هم با تایید سفر سرمربی سابق ایران به قطر که امروز انجام می‌شود، نوشت: کارلوس کی‌روش سرمربی جدید قطر خواهد بود. همان‌طور که DN اطلاع پیدا کرد، سرمربی پرتغالی در حال حاضر برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر و رسمی شدن به عنوان مربی ملی به دوحه سفر می‌کند.

این رسانه جزئیات توافق کی‌روش با قطر را هم این‌طور شرح داده است: کی‌روش پس از حذف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد رادار قطر شد. او توسط شیخ برای تماشای فینال جام جهانی دعوت شد و از او خواست تا جانشین فلیکس سانچز شود. این مربی بعدا برای مذاکره به دوحه بازگشت و با پیش‌توافقی که تنها پس از جام خلیج فارس رسمی می‌شد، آن‌جا را ترک کرد. حالا چند ساعت مانده تا این خبر اعلام شود.

پیش از این هم راجر دسا، دستیار کی‌روش در تیم‌های ملی ایران و مصر فاش کرده بود که این مربی پرتغالی به زودی تیم جدید خود را انتخاب می‌کند و او هم در کادر فنی کی‌روش حضور خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • طبا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    هیچی دیگه. قطریا بدبخت شدن!!!!!
  • علی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    برو به.... تاجوانا ن ومربیان این مملکت نفس راحتی بکشن!
  • ممد قوچان IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بروه مرد بزرگ ما ایرانی ها لیاقت تورا نداشتیم از تو بهتر نمیاد به کشورمون حیف شد دیگه باید مثل چند سال پیش پشتمون به لرزه در بیاد مقابله تیم های بزرگ تو جام جهانی نگذاشتن تیم صعود کنه دستور دادن بهت منم از این دستور خوشحالم چون که واسه کشور عزیزم بدمید اگه صعود میکردی قطره برای ما میشه حریف قدرت مند
  • ممد قوچان IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بروه مرد بزرگ ما ایرانی ها لیاقت تورا نداشتیم از تو بهتر نمیاد به کشورمون حیف شد دیگه باید مثل چند سال پیش پشتمون به لرزه در بیاد مقابله تیم های بزرگ تو جام جهانی نگذاشتن تیم صعود کنه دستور دادن بهت منم از این دستور خوشحالم چون که واسه کشور عزیزم بدمید اگه صعود میکردی قطره برای ما میشه حریف قدرت مند
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینهاهمش سیاه بازی فدراسیونی چندوقت دیگه باسلام وصلوات میارن کی روش رامعامله گر
  • عباس رهبرازتهران IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    انشاءالله کیروش برای همیشه سایه نحسش راازروی فوتبال مابردارد.. ماهم ایشان رابه خاک پاکیزه سپردیم فاتحه
  • هوادار فوتبال IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    نود درصد مردم ایران از اینکه کیروش گورش را گم کرده خوشحال هیتند ده درصد الباقی هم فوتبالی نیستند ول ناراحت ترین فرد درایران تاج بی خاصیت است
    • Amir IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      عجب لابد این 90 درصد قرمزا هستن دیگه.. خودتونو با مردم باشرف ایران جمع نبندید. ایندتون رو خواهیم دید
  • سالار US ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    خدا رو شکر میکنم و از قطر به خاطر این انتخاب که بهترین انتخاب برای ایران بود تشکر میکنم
  • محب IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کی روش مربی خوب وبا کلاسی بوده وهست ولی درجام جهانی قطر باید اسکوچیچ مربی ایران می بود.چون حقش بود ولی این ظلم درحق اسکوچیچ را کی روش نکرد بلکه اول مربیان داخلی چون مظلومی قاسمپور ودیگر خبرنگاران غیرحرفه ای وبعد تاج وایادی اش وبعد طارمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی