نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کریستیانو رونالدو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از مدیر دارایی‌های ۳۶۳ میلیون پوندی رونالدو تا نزدیک‌ترین دوستانش در جشن تولد ۳۸ سالگی اسطوره پرتغالی حضور داشتند اما خبری از ژرژ مندس نبود.

کریستیانو رونالدو در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در عربستان سعودی دایره نزدیکان خود را به همه نشان داد.

این فوق‌ستاره پرتغالی تولدش را در فضایی آرام و به همراه نامزدش جورجینا رودریگس و تعداد کمی از دوستانش جشن گرفت و سه عدد کیک تولد داشت. ادو آگویر که روزنامه‌نگار ال‌چیرینگیتو است و همسرش جولیا سلمین و همچنین ریکی رگوفه مدیر شخصی رونالدو هم در جمع حضور داشتند. آگویر و رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید رابطه دوستی خود را آغاز کردند و شرکای زندگی آنها هم اغلب با هم سفر می‌کنند.

آگویر پس از جشن تولد در اینستاگرامش نوشت: «تولدت مبارک برادر! بهترین‌ها در انتظارت هستند.»

در همین ارتباط: مهمانی رونالدو به مناسبت تولد ۳۸ سالگی‌اش/ کریستیانو در صحراهای عربستان پارتی گرفت!

تولد کریستیانو رونالدو

همچنین میگل مارکس، مدیر دارایی این بازیکن ۳۸ ساله هم در جمع حاضر بود. او از ثروت شخصی رونالدو که قرار است پس از پیوستن به النصر عربستان با قراردادی ۱۷۳ میلیون پوندی در سال افزایش یابد، مراقبت می‌کند.

دوستان قدیمی رونالدو به نام‌های میگل پیشائو و ژوزه سمدو هم در آن شب خاطره‌انگیز در کنارش بودند. پیشائو در دوران نوجوانی رونالدو در اسپورتینگ لیسبون هم‌اتاقی او بود و رونالدو قبلاً سمدو را «یکی از بهترین دوستانی که زندگی به من داده» توصیف کرده بود.

ژرژ مندس که سال‌های سال ایجنت رونالدو بوده در جشن حضور نداشت و گفته می‌شود این دو پس از پیوستن رونالدو به النصر راه خود را از یکدیگر جدا کردند.

رونالدو تصاویری از جشن تولدش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «از همه برای پیام‌های تولد تشکر می‌کنم. بسیار شکرگزارم از اینکه روزی را با خانواده و دوستانم گذراندم.»

تولد کریستیانو رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی