ساپینتو و حجت کریمی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیرو حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه زنده تلویزیونی و بیان اظهارات انتقادی از مسئولان عالی‌رتبه باشگاه استقلال، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به موضوع واکنش نشان داد.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره صحبت‌های حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم این همه مشکلات بزرگ و کوچک در سازمان بورس و اوراق بهادار وجود دارد که اگر آقای قربان‌زاده واقعا تا این اندازه دلسوز مردم است باید ابتدا به آن‌ها رسیدگی کند و بعد سراغ استقلال بیاید.

قربان‌زاده به داد مردمی برسد که به خاک سیاه نشستند

وی افزود: خدا می‌داند چه تعداد از هموطنان ما در ماجراهای مربوط به سرمایه‌گذاری در بازار سهام و بورس، هست‌ونیست‌شان را از دست دادند و به خاک سیاه نشستند. ظرف سال‌های گذشته و با توجه به نوسانات عجیب و غریب در بازار بورس و سهام، سرمایه‌های بسیاری از هموطنان ما نابود شد اما کسی سراغ این قبیل شرکت‌ها که مردم در آن‌ها سرمایه‌گذاری کردند و سرمایه‌شان یک‌شبه از ۱۰۰ تبدیل به صفر شد نمی‌رود.

قرارداد ۹ برابرشده در کُدال ثبت شد، چرا آن زمان سکوت کردید؟

مدیرباشگاه استقلال در این باره که قربان‌زاده مدعی شده قرار داد تعدادی از بازیکنان این تیم پس از حضور در استقلال تا ۹ برابر افزایش پیدا کرده توضیح داد: این‌ها همه مربوط به اقدامات مدیرعامل قبلی است اما سوال من از آقای قربان‌زاده این است: وقتی آقای آجرلو در حال ثبت این قراردادها در کدال بود چرا آن زمان به این مسائل ورود نکردند و ساکت ماندند؟

کاش مجری برنامه این سوال را می‌پرسید

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در توضیح اینکه کدال چیست، گفت: کُدال همان سامانه‌ای است که شرکت‌ها در آن اطلاعات اقدامات مالی‌شان را اعلام کرده و سازمان خصوصی‌سازی با نظارت بر آن‌ها در ارتباط با مسائل مختلف تصمیم‌گیری می‌کند. سوالی که توقع می‌رفت مجری برنامه می‌پرسید این بود که چرا این سازمان آن زمان حرفی نزد؟ ولی حالا می‌روند در برنامه تلویزیونی می‌ایستند و آن حرف‌ها را شب قبل از بازی استقلال به زبان می‌آورند. این چه معنی و مفهومی دارد؟

میثاقی

با اسم سقوط و کسر امتیاز هوادار را نترسانید

کریمی در این باره که قربان‌زاده اعلام کرده اگر باشگاه استقلال تا دهم فروردین پول استراماچونی را ندهد شامل کسر امتیاز، جریمه، بسته شدن یک یا چند پنجره نقل و انتقالاتی و در نهایت سقوط به دسته پایین‌تر می شود توضیح داد: این شلوغ‌کاری‌ها بی‌دلیل است چون ما قطعا بعد از آن تاریخ باز هم می‌توانیم زمان بخریم و این مشکل قطعا برطرف می‌شود. نمی‌گذاریم مشکلی برای باشگاه استقلال و تیم فوتبالش که میلیون‌ها هوادار دارد به وجود بیاید.

در همین ارتباط: قرارداد این بازیکنان در استقلال ۹ برابر شد!/ افشاگری عجیب در خصوص دریافتی چند آبی پوش

چرا رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بورسی یک نفر است!

این مدیر باشگاه استقلال درباره این‌که قربانزاده اعلام کرد اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این هیئت‌ها سربار هستند و قادر به دخالت در تصمیمات مدیرعامل نیستند تصریح کرد: وقتی شما در چینش اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل یک شرکت بورسی طوری برنامه‌ریزی می‌کنید که یک فرد هم رئیس هیئت مدیره باشد و هم مدیرعامل، دیگر چه کاری از بقیه اعضا ساخته است؟ چنین فردی قادر است هر تصمیمی را تایید یا رد کند و در نهایت کسی نمی‌تواند حرفش را نقض کند. برای مثال من همان نامه‌ای که در تلویزیون نشان دادند که پول بورس باید در چه جاهایی هزینه می‌شده را امضا نکرده بودم ولی مگر در چنین شرایطی با امضا نکردن یک عضو اتفاقی می‌افتد! خود آقای قربان‌زاده هم گفت که کریمی زیر این برگه را امضا نکرده است.

باچه هدفی شب بازی استقلال به تلویزیون می‌روید؟/ لطفاً با اسم استراماچونی هوادار را نترسانید/ شماکه از کارهای آجورلو خبر داشتید چرا سکوت کردید!

شروط واگذاری سهام سنگ‌اندازی برای بخش خصوصی است

این مدیر تیم استقلال همچنین درباره نحوه واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با این شروطی که برای فروش و واگذاری سهام باشگاه استقلال اعلام شده هیچ سرمایه‌گذار خصوصی قدم جلو نمی‌گذارد و در نهایت همان ایرانسل و همراه اول می‌مانند. وقتی شرط می‌گذارند که اگر تیم در پایان فصل از رده چهارم پایین‌تر بیاید باشگاه را پس می‌گیریم طبیعتا کسی قدم جلو نمی‌گذارد. چون شاید یک نفر دوست داشته باشد تیمش هفتم بشود، چه لزومی دارد که حتما چهارم شود؟ یا برای نمونه شرط گذاشته‌اند که ۳۰ درصد درآمدزایی باشگاه باید حتما از طریق ترانسفر بازیکن تامین شود! شاید کسی نخواست بازیکنانش را ترانسفر کند و از طریق دیگری درآمدزایی کرد. این‌ها سنگ‌اندازی است تا سرمایه‌گذاران خصوصی جلو نیایند.

قربان زاده خصوصی سازی

چرا شب بازی استقلال به تلویزیون می‌روند!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آن‌هایی که دوست دارند با اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کنند تا دیده شوند، قطعا اهدافی در سر دارند وگرنه یک روز قبل از بازی استقلال کسی بی‌دلیل به تلویزیون نمی‌رود تا ذهن هواداران باشگاه استقلال را دچار تشویش و نگرانی نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • محسن IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    باسلام شماهم ازبورس که خیربردیدوسرمایه هواداران رومثل اموال شخصی داریدبه جیب خارجی وداخلی میریزیدبدبخت سهامداران پوشالی این دوباشگاه
    • علیرضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      همین حجت کریمی مدیر عامل باشگاه بزارن از همه بهتر دوما راست میگه شب قبل از مسابقه یعنی چی میخوان از تیم امتیاز کم کنن
    • حسین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      درود برحجت خان کریمی درست فرمودید انگار که لنگپولیس با بازیکنان تیم امیدش وبا ۱۰۰میلیون تومان باشگاه را بسته یا شاید جعلپولیس پورسانت خوبی به این آقا یون میدهند
    • عادل IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      حجت خدا تو را برای استقلال حفظ کند
    • حسین IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      از هر طریق می خواهند به استقلال ضربه‌ بزنند تاکتیک های مختلف را برای ضربه زدن به استقلال بکار بگیرند وگرنه قربانزاد اول فصل نمی توانست جلوگیری کند در ضمن دیاباته ولوکادیا ۹۰میلیارد خریدند
    • لنگ حقیر IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      ارتش سری لنگ مافیائی کثیف از هرطریق به طور ناجوانمردانه ضربه می زند اما استقلال روئین تن شده وبه خدا تکیه دارد وکسی که به خدا تکیه کند هیچ موجودی نمی تواند به ضربه بزند یا الله یا الله یا الله
  • عادل کج کلاه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    چه عجب مومنی هنوز مصاحبه نکرده!!!!!
    • کلنگلیس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      صحبت نکرده تابیشتر به تووتیم بی افتخاربین المللیت فشاربیاد
    • ارتش سرخ IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      چرا ناراحتی آن چیزکه اعیان است چه حاجت به بیان است استقلال تجربه رفتن به دسته لیگ سه داره به کی می ترسانیدکیسه معیشتی قربان زاده چه ربطی به پرسپولیس داره طرف شما میثاقی کیسه کش است که باقرزاده دعوت کرده به برنامه خودش اینقدرسوزش داریدباهرمتنی سوزش شما سربازمیکنه عجب عجب
  • سامان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    اخه استاد، برنامه فوتبال برنر در هفته فقط یک شب پخش میشود تقصیر ایشون که نیست.بعدش هم ایشون مسئول مستقیم نظارت بر این دو باشگاهه، اگه ایشون این حرفها را نزنه پس کی باید بزنه.به نظر من تو این فوتبال بی در وپیکر هر چقد نظارت وسختگیری بشه کمه، نمونش قراردادهای فاجعه بار استقلال وتا حدودی پرسپولیسه.
  • وحید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    عضو نیست مدیره استقلال منظورش اینه که شما کاری به کار ما نداشته باشید چطور خودتان اونقدر خوردین و پول مردمو کشیدین بالا کسی حرفی نزد
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      جالبه سنگو بستن سگو باز گذاشتن!! شنیده بودیم میگن به بدهکار که رو بدی طلبکار میشه اما به چشم ندیده بودیم. یارو میگه چرا بورسو ول کردی چسبیدی به کورس. اولا که ایشون رئیس سازمان خصوصی‌سازیه نه رئیس سازمان بازرسی کل کشور. ثانیا نکنه ایشون باید از شما اجازه میگرفته میرفته فلان برنامه تلویزیون. ثالثا پرسپولیس و استقلال زیر نظر ایشون خصوصی‌ شدن و باید هم به ایشون حساب پس بدن. رابعا شما وقتی تو سد غرق میشی جنازه‌ات بعد چند روز میاد روی آب. بنابراین ایشون علم غیب نداشتن که هیئت مدیره استقلال و مدیرعاملش قصد دود کردن کل سهام بورسی استقلالو دارن. قربانزاده همین که فهمید شماها چه گندی زدین ورود کرد و آبروتونو برد. خامسا ایشون شما رو نه چینش کرده و نه انتخاب و اینکه آجورلو همزمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال بوده از بی‌عرضگی شما چند نفر بوده که چنین تصمیمی گرفتین. شماها که هیچکاره بودین اصلا واسه چی بودین و واسه چی حقوق نجومی گرفتین؟! با این حساب شماها نخودی بودین و آجورلو لوبیایی. سابعا قربانزاده درست گفته که شما سربارید در صورای که باید ته بار میبودین.
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      ثامنا ایشون به عنوان مدیر لایق شروطی گذاشته که طبق اون هر ننه قمری به عنوان سرمایه‌گذار نیاد کیسه باشگاهو خالی کنه و جیباشو پر. اگه قرار باشه گند بعدیها رو سپسیها پاک کنن اصلا بهتره این ۵۱ درصد واگذار نشه. در ضمن کسی که میخواد تیمش هفتم لیگ بشه شک نکن که قصدش پولشویی و فرار مالیاتی و... است.  وقتی میگن حداقل باید چهارم بشین یعنی تضمین بدین که اینکاره‌اید نه هیچکاره. کاش مملکت چهار تا مدیر خوب مثل قربانزاده داشت. کمتر مدیری رو مثل او دیدم که انقد مسلط و دقیق باشه.
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      خطاب به حماقت همچنان باقیست آقا یا خانمی که اینچنین از قربان اده حمایت می کنی وهمه را بی لیاقت کردی البته از نظر تو انگار از بستگان آن عالی جناب قربان اده هستی یا اینکه از مغرضان لنگ پرست بی مغز هستی اگر فهم وشعور داشته باشی این را هم می گفتی که جعلپولیس از کجا آورد که دیاباته ولودیا که رفت وجعلپولیس را قال گذاشت از کجا ۹۰میلیارد پول گرفتند تکلیف آن همه پول چه می شود این که نمی شود بگویید جعلپولیس از خودش مایه گذاشته واین همه پول را از جیب خودش خرج کرده در ضمن چرا باید در پخش مستقیم ودرست شب قبل از بازی برای تضعیف روحيه بچه های استقلال این حرفها زده بشه این آقا اولین بارش نیست که در تلویزیون حاضر میشه واستقلال را می کوبد یکبار جناب آجرلو عرض کردند آقایان پولی که به حساب باشگاه آمده توسط بانک به طلبکاران واگذار شده با حکم قضایی انگاري پنبه تو گوشتون هست که نمی شنوید مدیر عامل قبلی استقلال وفعلی استقلال بطور شفاف اعلام کرد ریز به ریز آن پولها در ضمن آقا حجت درست فرمودند سازمانی که خود را ناظر می داند اول باید نواقص خودش را برطرف کند بعد بیاید همچين ادعایی بکند به هرحال محاکم قضایی هست
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    در خصوص اینکه چرا آن زمان حرف نزدند ، شاید چون از ارتش فحاش مجازی می ترسیدند! چه بسا اگر حرف می زدند متهم به کارشکنی می شدند ، همانطور که الان هم هیئت مدیره کیسه بجای عذرخواهی و جبران مافات ، طلبکار شدن
  • محمدعلی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    وقتی تلویزیون تحت سلطه افراد بی لیاقت اداره میشود برنامه هایی از این دست تولید میشود برادر رییس سازمان پناهنده میشود آب از آب تکان نمیخورد وجالب اینجاست چنین فردی میخواهد به مردم ما بگوید وطن را دوست داشته باشید .چرا میخواهید از ایران مهاجرت کنیدویا حجاب را ترویج دهد .از نمک گندیده چه توقعی دارید ؟برنامه بی طرف وپاک؟
  • محمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    دمت گرم آقای کریمی
  • عروس الهلال IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    فقط نمیدانم چرا قربان زاده لنگی راجب افتضاح در بحث قرارداد سعید صادق ورود نمیکند ،،سعید صادقی که فصل قبل در گل گهر 2 میلیارد قرارداد داشته و این فصل در سوگلی به واسطه بابا حمید و بیت المال 35 میلیارد قرارداد 30 میلیارد ثابت و 5میلیارد اپشن حدود هفده ونیم درصد رشد بعد قربان زاده لنگی کجا بودی چرا توی بوق وکرنا نمیکنی افتضاحی که شخصا درست کردی،،،بعد قربان زاده لنگی اگر اشتباهاتی از طرف اجر لو و رویش صورت گرفته مقصر کیه مقصر شما هستید که حبیب مردم خالی به واسطه سهام وبه جیب اجرلو و درویش واریز کردید ،،قربان زاده لنگی با حمله به بازیکنان و مدیر عامل غول اسیا میخواهد خود را بی گناه جلوه دهد ولی حق مردم از خون یک قربان زاده که با زدوبند با اجر لو و درویش ردی به جیب
    • محمدجواد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      دوست عزیز اول برو ریاضیات رو تقویت کن وقتی 2میلیارد به 35میلیارد میرسه 17.5درصد رشد کرده ؟؟؟؟؟؟. حتما با همین استدلال رفتی بورس و گند زدی دوماً اگه استقلال غول آسیاست حتما محمود فکری هم باباغول میشه یا شاممه
    • حسین18 IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      جل الخالق !! هرکی بیاد حرف حق رو بزنه وواقعیتها رو بگه میشه پرسپولیسی !! خدایا با چه موجوداتی طرفیم
    • حسین IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      خطاب به این حسین ۱۸ بله اگر ۲باشگاه در بورس شرکت دارند باید به هردو پرداخته بشه نه اینکه از جعلپولیس حرفی زده نشه ومرتب استقلال را بکوبند مگر هردو باشگاه زیر نطر وزارت ورزش نیستند پس چرا باید استقلال کبیر را مقصر اقتصاد کشور بدانند آیا لوکادیا که ۹۰میلیارد پول گرفت ورفت امثال این قربان اده چیزی گفتند یا آن امیری ،ترابی، بیرانوند وخیلی دیگه ازجمله گل محمدی چقدر گرفتند نکنه با ماهی ۱۰میلیون برای جعلپولیس کار می کنند وقتی که ۲باشگاه مال دولت هستند اگر قصوری هم پیش می آید همین آقایون مقصرنددر ضمن اگر خصوص سازی است پس چرا باز هم یکنفر دولتی بنام قربان اده متولی آن است خصوصی اینه که یک نفر بیاید وبا پول خودش این ۲باشگاه را بخرد واداره کند پس نتیجه می گیریم که همه اینها فرمالیته است سخن آقا حجت اینه که چرا بجای اینکه با مدیران استقلال کبیر جلسه گذاشته شود ومسائل بدون جار وجنجال حل شود نه اینکه همینجوری حرفی در تلویزیون زده شود وجامعه استقلالی را مضطرب وپریشان نمایند در ضمن اگر مدیرا ن منتصب دولتی قصوری دارند باید بازرسی وقضایی ورود کنند نه تلویزیون ۸سال سلطانی فر در جعلپولیس پدری کرد
  • حبیب محمدی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    مقصراصلی سازمان خصوصی سازی هست. شاید اجرلو یا مدیردیگری بخواد با هزینه های غیرعادی یه تیم رونابودکنه. چه کسی باید نظارت کنه وازحق باشگاه وهوادار دفاع کنه؟ این جور سهامی کردن ازپایه غلط هست وشاید هدف اونها دشمنی با استقلال باشه.
  • هوادار استقلال IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    حرف حق تلخ است فتح الله زاده یکصدوبیست سه میلیارد تومان پول سپرده الباقی بول بورسی را از بانک شهر کشید بیرون که بدهی استراماچوئی را بدهد حالا دارد فس فس میکند وبدهی را نمیدهد اخر هم میبینی چند طلبکار پول برداشت میکنند یا هاپولی می‌شود وخلاص
  • سلی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    شما زمان اجرلو عضو هیئت مدیره نبودی؟؟؟
  • محمد حسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    با سلام به دوستان فوتبالی و فوتبال شناس دوستان عزیز لطفا بحث کری خوانی پرسپولیس و استقلال را با این مسائل قاطی نکنید به قول قدیم ها خرج که از کیسه مهمان بوود حاتم تایی شدن آسان بوود. میخواهم این را بدانم این آقای آجرلو اگر قرار بود از جیب خودش پول قرار داد بازیکنان را بدهد باز هم به این‌صورت ۹ برابر قرار داد بازیکنان را اضافه می کرد دوستان عزیز چون از جیب من و شما بوده به اینگونه عمل کرده و برای خودش هم رزومه درست کرده
  • احسان IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    جالبتر ازهمه اینه که زمانی که آجرلو اومد وقراردادای نجومی بست که بازیکنای کیسه نرن وبازیکنای گرون قیمت خرید وتیمتون قهرمان شد همتون میگفتین وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد اونموقع همتون زیر علمش سینه میزدین ومیخاستین بخاطرش جهاد کنین الانکه گند کاراش دراومده وتیمتون داره به قهقرا میره آجرلو شد واینکه میگین چرا اونموقع کسی جلوشو نگرفت؟؟؟جالبه خدایی خودتون اونموقع که جوگیرش میکردین که اینکارارو بکنه الان میگین چرا کرده هوچیگری توخونتونه
  • مالکی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    وقتی کامنتا رو زیر مطالب ارائه شده می خوانی . همه چیز دستت میاد. تا ما مردم بعنوان هوادار دو تیم استقلال و پرسپولیس بجای اینکه برای حقوق تیم خود متحد باشیم با ظاهرسازی و دروغ پردازی یه عده ای بجان هم می افتیم . انتظاری غیر از این نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی