نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل محمدی هنوز سیامک نعمتی را نبخشیده است؟/ مانع بزرگ رضایتنامه ۴ میلیاردی و انتقال قرضی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معمولا بازیکنانی که در لیست مازاد یک سرمربی قرار می‌گیرند از آن تیم می‌روند چرا که خوب می‌دانند با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

سیامک نعمتی هر چند با وساطت بزرگان پرسپولیس،  فرصت حضور در تمرینات پرسپولیس را به دست آورد و چند جلسه با سرخپوشان تمرین کرد اما در نهایت به لیست بازی با صنعت نفت نرسید و از سوی یحیی گل‌محمدی خط خورد تا در تهران بماند و این بازی همراه سرخپوشان نباشد.

پس از اعلام اینکه نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارد، مهاجم سرخ‌پوشان امروز قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت توافقی فسخ کرد. حامد پاکدل برای فسخ قرارداد با سرخ‌پوشان حتی مطالبات خود را بخشید تا در نیم‌فصل دوم با پیراهن تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد.

پیش تر نوشتیم سیامک نعمتی که از سوی یحیی گل‌محمدی اجازه خروج از لیست پرسپولیس را دریافت کرده بود و در شرایطی که چند تیم را خواهان خود می‌دید، در نهایت تصمیم به ادامه حضور در این تیم و رقابت برای دستیابی به ترکیب، کار را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد. نعمتی که شایعات زیادی را حول مقصد آینده‌اش دنبال می‌کرد، تا دقایق پایانی نقل و انتقالات مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت ماندگار شد. باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت ۴ میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد.

یحیی گل محمدی هنوز سیامک نعمتی را نبخشیده است؟/ مانع بزرگ رضایتنامه ۴ میلیاردی و انتقال قرضی

نعمتی با بخشش مطالبات یک و نیم میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر علاوه به این تیم و هوادارانش آن را قبول خواهد کرد، اما تیم‌های خواهان او برای پرداخت ۴ میلیاردی رضایتنامه با مانع مواجه بودند. همچنین پروسه نهایی انتقال قرضی نیز از سوی برخی از تیم‌های خواهان او رد شد تا طرفین نتوانند به مذاکره مثبتی دست یابند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند تا سرخ‌ها در نقل و انتقالات زمستانی تا یورگن لوکادیا، مهدی احمدی و حامد پاکدل را از دست بدهند و لئوناردو پریرا تنها بازیکن ورودی لیست آنها لقب گیرد. با این وجود می‌شد حدس زد که سیامک نعمتی با اصرار به ماندن دچار مشکل خواهد شد.

حالا یحیی گل محمدی اسم سیامک نعمتی را از لیست بازی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان خارج شد تا ثابت شود شماره ۸۸ کار سختی برای جلب توجه مجدد سرمربی سرخپوشان تهرانی پیش رو دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • وحید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    یکی به یحیی بگه مالک پرسپولیس هوادارها هستند نه اون باید به خواسته هوادار هم اهمیت بده نه اینکه سرمایه پرسپولیس که با زیکنان متعصبش هستند یکی یکی از تیم بپرونه مهدوی کیا سید جلال سیامک و.....
  • وحید IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    من حاضرم قسم بخورم..ترابی و امیری عمدا توپ هارو مقابل صنعت نفت لو میدادن تا یحیی عوض بشه...بخدا قسم..
  • قیطور IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سیامک جان عزیز پرسپولیسی پولت تمام کمال بگیر ولی تمرین انفرادی هم شده انجام بده
  • حسین IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    کلا این یحیی با خودش مشکل داره مریضه اصلا انگار از قصد این کاراشو میکنه تا تیمو به حاشیه ببره.با این یحیی تیم قهرمان نمیشه
  • محمدرضا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سلام، بازی رابردی ولی اصلا خوب بازی نمی کنیدمعلوم نیست درتمرینات چ می کنیدجلوی دروازه خودی دستپاچه یکی نیست توپ رادورکنه برعکس توپ راتحویل حريف میدندصدحیف ای بازیکن خراب کن.
  • حمید IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    یحیی فقط بلده بازکن خراب کنه،رامین رضاییان اونجوری از دست داد،الانم نوبت سیامک هست،ما هوادارا یادمون نمیره وقتی تیم پنجره اش بسته بود سیامک با غیرت و تعصب خودش پای تیم وایساد،سیامک نعمتی ار چقدر هم فوتبالش ضعیف شده باشه هنوز یه سرو گردن از دانیال اسماعیلی فر بالاتره
  • محمد. IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    درسته یحیی واسه تیم قهرمانی آورده، اونم با این بازیکنان هرمربی میتونست چنین بکنه، گل‌محمدی اصلاً مربی در خور پرسپوليس نیست چون هیچ تاکتیک بلد نیست.بازیکنان خوبی چون رامین رو از دست داد، عیسی رو از مجبوری گرفت، کمال سیامک امید رو قشنگ ازشون بازی نمیگیره، سروش در سپاهان با سروش پرسپولیس از زمین تا آسمون فرق میکنه از نشون میده بازیکن بزرگ مربی کار بلد میخواد نه مربی چون یحیی، تاکتیک تیمی بلد نیست، پرس تیمی بلد نیست،حرص هوادار رو در میاره با تعویض کردنش، اصلاً طرز فکر احمقانه‌ای که داره رو ما هوادارها باید حرصشو باید بخوریم، کاش زود بره تا مربی چون برانکو یا حداقل مثل حمید مطهری یا تارتار بیان تا کمی بازی زیا از تیم محبوبمون ببینیم
  • Shahryar.shahry IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    با‌سلام‌به‌تموم‌هواداران‌وکادرفنی‌وبازیکنان‌ خدایش‌قبول‌کنین.که‌آقا.یحیی‌و تیم.و‌.با‌یک‌پروسه‌ازقبل‌تعیین‌شده.نمیخان‌مثل.پارسال‌قهرمان‌شیم‌بازیکنانی.مثل.رامین.اقا‌سید‌واین‌‌باغیرتا‌خدایش‌نامردی‌بتمومه‌معنا‌که‌همه.ستارها‌وغیرتیا‌برنامه.بمونه‌یه‌مشت‌چیز.....ماله‌خاین‌که‌ازاخر‌اول‌شیم.ممنون
  • حسین کرده IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    باسلام مشکل اصلی پرسپولیس نداشتن یک مربی در حد این تیم بزرگ است متاسفانه یحیی بیشتر اهل حاشیه سازی است تا یک مربی فنی و کاربلد.
  • علامرصامسعودی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    سلام آقا یحیی اینقدرسخت گیر نباش اگه واقعا سیامک دلش با پرسپولیسه بزرگواری کن ونگهش داره اینها به تیم وفادارن
  • نعمت IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    سیامک خوب اصیل پرسپولیس هست
  • نعمت اکبری ازپاسارگاد شیراز IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    آقای گل محمدی زمانی که تما بازیکن خوب پرسپولیس برای پول یادولار رفتن این سیامک وایساد جناح راست خط حمله باگل های امتیازی حق اش ایجوری هست اگه دوتا نعمتی داری اون علی نعمتی مازاد
  • شاهمرادی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    سلام فکر کنم این یحیی مشکل روحی پیدا کرده دیگه فکر نمیکنند این پولها مال نود ملیون ایرانیه
  • والی IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    اینجوریاس
  • سحر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    شماها مگه سرمربی هستین ؟مگه از فوتبال سر در مییارین که برای سرمربی تعیین تکلیف میکنید ؟او صلاح تیم رو بهتر می‌دونه .حتما سیامک نعمتی افت کرده که توی ترکیب نمیزاره .چرا توی هر کاری و هر شرایطی دخالت الکی میکنید و قضاوت بیجا میکنید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی