نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
الاهلی – رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال‌مادرید با شکست الاهلی مصر در نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها، در دیدار نهایی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۲ بین رئال‌مادرید و الاهلی قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا و آفریقا برگزار شد که این دیدار را قهرمان اروپا با نتیجه ۴-۱ برد.

رئالی‌ها برای گلزنی تا دقیقه ۴۲ صبر کردند، دقیقه‌ای که اشتباه مدافع الاهلی با توپ‌ربایی وینیسیوس جونیور همراه شد و ضربه چیپ او به ثمر نشست. دقیقه ۴۶ هم فدریکو والورده گل دوم را زد تا خیلی زود نیمه دوم خیال رئال راحت شود. اما الاهلی هم ناامید نشد و در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی توسط علی معلول یکی از گل‌ها را پاسخ داد. در دقیقه ۸۷ پنالتی‌ای که با استفاده از VAR برای رئال گرفته شد را لوکا مودریچ هدر داد. اما گل سوم رئال را رودریگو با پاس تماشایی دنی سبایوس در دقیقه ۳+۹۰ زد و تیرخلاص بر پیکره تیم مصری بود. اما حسن‌ختام شب خاطره‌انگیز رئال‌مادرید گلی بود که سرخیو آریباسِ جوان بلافاصله بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸+۹۰ زد.

به این ترتیب رئال‌مادرید برای مرتبه پنجم فینالیست جام‌جهانی باشگاه‌ها شد و در این فینال از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب باید به مصاف الهلال عربستان برود. رئالی‌ها همه ۴ فینال قبلی را برده‌اند و پرافتخارترین تیم این تورنمنت هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی