درخواست از یحیی گل‌محمدی؛ خواهشاً به کنفرانس خبری نرو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به عمد مانع از حضور یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با هوادار شد.

اگر یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس بعد از بازی با هوادار به کنفرانس خبری می‌رفت؛ می‌توانست با صحبت‌های جنجالی از سوی کمیته انضباطی محروم شود. به خصوص در صحنه ای که تیم هوادار به گل رسید، یحیی گل محمدی نزدیک به صحنه بودو بارها بالا و پایین پرید تا به داور ثابت کند که خطا شده است اما داور دستور به ادامه بازی داد و همان توپ تبدیل به گل شد.

محمد عسگری، آنالیزور تیم پرسپولیس که به جای یحیی گل محمدی به کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم هوادار رفته بود در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «هر تیمی که با ما بازی دارد، شب قبل از بازی بیانیه می‌دهد. نمی‌دانم نگران چه چیزی هستند؟ شما صحنه گل ما را مجددا ببینید؛ آقای اکرمی خطای واضحی را نگرفتند و همان منجر به گل هوادار شد. متاسفانه ایشان با سوت‌هایشان روند بازی را مختل کردند. خطاهای بی مورد می‌گرفتند و کارت‌های بی مورد به کادرفنی تیم حریف می‌دادند، چون هدف آنها این بود که بازی را بخوابانند و آقای اکرمی هم خیلی کمک کرد. متاسفیم که این اتفاق افتاد و برای جبران تلاش می‌کنیم.»

یحیی گل محمدی در آخرین کنفرانس خبری اش گفت: من یک سال و نیم دیگر سرمربی تیم هستم و هیچ کس نمی‌تواند به من دست بزند و تا زمانی که من هستم از قهرمانی خبری نیست، چون اجازه نمی‌دهند ما قهرمان شویم.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد، در پایان بازی با هوادار برخی از تماشاگران از عملکرد تیم انتقاد کردند و اگر قرار به تکرار از دست دادن چنین امتیازاتی باشد، آنها میزان انتقاد خود را از تیم افزایش خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    پرسپولیس فقط مربی خارجی میخواد تیم بزرگ مربی برگ میخواد مربی ایرانی لیاقت سرمربی گری ندارندچه برسه به سرمربیگری پرسپولیس... فقط برانکو ایوانکویچ. نه یحیی ترسو
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    ازهمین فردا یه مربی دل وجیگرداربزارین جای یحیی ده تا بازی مونده اگه باده امتیازاختلاف نسبت ب تیم دوم تیموقهرمان نکرد
  • ق ر IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    خطای واضع در نیمه اول که داور روبروی دیاباته بود چگونه داور ندید و حتی خطای دقیق آخر بازی بر روی عمری
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    یحیی گل محمدی هفته قبل هم ب درد هم ب درمان پرسپولیس اشاره درستی کرد.دردپرسپولیس خودشه منتهی پافشاریش روموندن راه درمان رومیبنده.یحیی دیگه خودشم نمیتونه پرسپولیس قهرمان کنه چ‌برسه ک کسی بخادبزاره یانزاره. حقیقت ماجرااینه ک راه پرسپولیس براقهرمانی بایحیی نیست
  • Gaber IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    دو هفته خناق گرفتیم و گفتیم یحیی توجه نکرد بابا تیم پرسپولیس بدون مهاجم نتیجه میگیره .مهاجم نمی‌خواهیم .بازیهای برده را بدون مهاجمینی که فقط توپ آماده میخواهند ولی یک بازیساز در وسط زمین نداریم دانیال هم فقط فکر خودشه عمری هم فقط تک‌روی شیخ نه تصاحب توپی داره نه پاس می‌تونه بدهد این بازی آبگوشتی را به کی شکایت ببریم
  • مسعود IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    گل‌محمدی جای اعتراض بهتره علم مربی گری اش را بالا ببرد.
  • زیگزاگ IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    کار خوبی کردند.ایشون اعصاب درست حسابی نداره.میرفت باز یه قول دروغ میداد و به چند نفر نسبت ناروا میداد.بعضی ها در سکوت بهترند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی