سپاهان - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس در یک بازی جذاب و تماشایی موفق به شکست سپاهان در جام حذفی شد.

تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری پرگل ۴ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی گولسیانی (۲گل از روی نقطه پنالتی)، آل‌کثیر و سیامک نعمتی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و در سوی مقابل دانیال اسماعیلی‌فر (گل‌به‌خودی) و احمدزاده دو گل سپاهان را وارد دروازه بیرانوند کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر (۶۸ پریرا)، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۹۰+۶ امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری (۷۵- سیامک نعمتی)، عیسی آل کثیر (۷۵- سروش رفیعی)

بازیکنان پرسپولیس

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، ایگور کاتاتو (۶۷ یاسین سلمانی)، محمد قربانی (۶۷ محمد علی نژاد)، فرشاد احمدزاده (۸۹- آریا یوسفی)، امید نورافکن، شهریار مغانلو

بازیکنان سپاهان

در نیمه اول و در دقیقه ۱۰ نفوذ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان با حرکت تنه به تنه سیاوش یزدانی همراه شد که مدافع سابق استقلال مرتکب خطای پنالتی شد تا گولسیانی از روی نقطه پنالتی سرخ ها را پیش بیاندازد.

بازی در ادامه روند یکنواختی داشت و سپاهان برای رسیدن به گل تلاش می کرد و پرسپولیس هم به دنبال تمرکز روی کارهای دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشت.

اما در دقیقه ۴۰ این دیدار وحید امیری در جناح راست محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که ارسال این توپ روی دروازه با ضربه سر دانیال اسماعیلی فر به گل تساوی سپاهان تبدیل شد. اسماعیلی فر روی فشاری که دانشگر وارد کرد به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

در دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول نفوذ مهدی ترابی درون محوطه جریمه سپاهان یک موقعیت عالی را برای سرخپوشان به همراه داشت اما ضربه دانیال اسماعیلی فر با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم برای دو تیم مانند ابتدای بازی بود با این تفاوت که سرخپوشان در دقیقه ۱۰ نیمه دوم به گل رسیدند و داور اعلام آفساید کرد. در دقیقه ۵۴ دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

در دقیقه ۵۷ پرسپولیسی ها حمله پرتعدادی را روی دروازه میزبان طراحی کردند که در رفت و برگشت توپ درون محوطه جریمه به پورعلی گنجی رسید و ارسال او درون محوطه شش قدم با ضربه عیسی آل کثیر به گل دوم سرخپوشان تبدیل شد. آل کثیر در بازگشت از دوران مصدومیت نتوانسته بود گلزنی کند این اولین گل او بود.

شادی گل عیسی آل‌کثیر در دیدار سپاهان و پرسپولیس

آل کثیر در دقیقه ۶۲ و در یک ضد حمله بازهم صاحب موقعیت گلزنی شد اما در شرایطی که درون محوطه جریمه تنها بود ضربه آرامی را به توپ زد که نیازمند به راحتی آن را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۲ سپاهانی که برای جبران گل عقب افتاده تلاش زیادی می کردند توسط شهریار مغانلو با شوتی سرکش و محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که بیرانوند توپ را مهار کرد. یک دقیقه بعد امید نورافکن می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه سر او از فاصله نزدیک را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۷۴ سپاهانی ها کار را به تساوی کشاندند. در این صحنه توپ ارسالی از جناح راست پس از قاطی کردن بیرانوند با بازیکن سپاهان مقابل پای فرشاد احمدزاده افتاد که این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه ۸۱ پاس عالی مهدی ترابی برای پریرا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه فنی او با فاصله نزدیک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با همان نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.

با آغاز وقت های اضافه اما تعویض طلایی یحیی گل محمدی موفق به گلزنی شد. در وقت اضافه اول وحید امیری با حرکت انفرادی فوق العاده از چند بازیکن سپاهان عبور کرد و درون محوطه جریمه توپ آماده ای را برای سیامک نعمتی ارسال کرد که این بازیکن با ضربه ای دقیق سومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

این گل اما پایان کار سرخ ها نبود و در دقیقه ۹۹ پاس عالی نعمتی پشت مدافعان سپاهان، پریرا را در موقعیت تک به تک قرار داد اما سیاوش یزدانی درون محوطه جریمه این بازیکن برزیلی را سرنگون کرد تا دومین ضربه پنالتی برای سرخپوشان اعلام شود. یزدانی بعد از این خظا از زمین اخراج شد تا کار سپاهان سخت تر شود.  این ضربه را گولسیانی در دقیقه ۱۰۰ به گل چهارم تبدیل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • یک استقلالی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    با تشکر از همهء تلاش‌ها و زحماتِ سیاوش یزدانیِ عزیز 😂😂
    • استقلال سرور کل لیگه IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      قبل بازی میدونستم پرسپولیس میبره و به پرسپولیس رای داده بودم ولی نمیدونستم یزدانی اینقدر بلده گند بزنه
    • امیر علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      همیشه باید جور کیسه کشا رو پرسپولیس کبیر بکشه چهارتا بازی تیم های آخر جدول بردن جو قهرمانی گرفتن 😂
    • مهدی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      .دوستان پرسپولیسی گول جام حذفی نخوریم ..وسیستم یحیی دیگه منسوخ شده است..باید برانکو برگرده..
    • مرتضی مقدم IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      البته این طرف بیرانوند هم خیلی تلاش کرد منتها توپی نیومد رو دروازش که بیشتر بخوره
  • MAMALI IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    اینه پرسپولیس بزرگ ، حالا هی بشینید کری بخونید
    • شله زرد اصفهان IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      کری کری کری کری
  • یک تهرانی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    سپاهان برترین و بهترینِ تیمِ ایران ، البته اگه پرسپولیس وجود نداشته باشد...😉
  • محسن IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    تبریک به همه دوستان پرسپولیسی. جالب اینجاست که قبل از بازی می‌خواستن چهارتا به ما بزنن و حالا چهارتا خوردن. حالا متوجه شدید که به ما نمی‌خورید؟ ضمنا انتقام استقلال هم گرفتیم😂
  • مرصاد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    سلام بر تمام پرسپولیسی های عزیز❤ این قدرت واقعی پرسپولیس بود که دیدید! تبریک به همه ی هواداران بزرگ پرسپولیس کبیر❤❤❤❤❤❤ چه بازیکنی هست پریرا🙏 به امید برد هفته ی آینده در لیگ برتر❤ مبارکتون باشه❤❤❤❤❤❤
    • شایان IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      آقا مرصاد با ادب و مشتی. داداش حلالت خواهرزادت تو لیگ بازی میکنه
  • محمد صادق IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    کیسه بندو سفت بچسب
  • آریا LT ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پرسپولیس تو اصفهان برد😂 کیسه ها رفتن تو غار😂 وای که چه کیسه سوزی کردیم وای وای😆 کی بود میگفت تو اصفهان میبازید؟ کی بود میگفت همون جا ۴ تا میخورید؟ دیگه با یه اسم دیگه بیایید کامنت بزارید چون آبروی رکاب زنها رفت🚴🏻‍♀️🚴🏿‍♀️ نکنه سیاوش یزدانی هم پرسپولیسی بود؟! فقط یه کلام: کیسه سولاخخخخخخ👌🤣🤣
    • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      خدا شاهده ما تاجیا دست به دعا بودیم که ببرید چون بردن شما تو حذفی که کار هر سالمونه خیلی راحتتره تا بردن سپاهان...
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شله زردیاش چطورن؟
    • امیرعلی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      با خودشون میگن کاش تورختکن میموندیم بهشون یاددادیم حرفی هست داخل زمین😏 تبریک سرخ دلان ❤
  • پرسپولیس IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    بنازم غیرت بچه های پرسپولیس رو با این تیم کل کل نکنید
  • پرسپولیس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    همون همیشگی
  • عیدی ما یادت نره ! IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    عمو بیژن امروز خیلی ریسکی کار کرد هواداران پرسپولیس میگفتن پرسپولیس امروز ریسکی بازی میکنه اما عمو بیژن زده بود به سیم آخر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • شیشتقلال الحقیر IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      سوختیا😂😂😂 ای کاش با کیسه بیفتیم چه حالی میده
    • الکیسه IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      خنده های عصبی😅 کیسه که وجود بردن نداشت و ما آبروی پایتخت رو حفظ کردیم🤣 همون گولسیانی که ۲ تا به کیسه زد حالا ۲ تا هم به شله زرد زد😄😄
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ماشالااا ارتش سرخ،مرسی به همتون..ساغول داش وحید،داش سیا،پریرا،آل کثیر،ترابی،هنانوف وهمه بچه ها،،سپاهان جلو ارتش سرخ زانو زد وگریه کرد،واقعا آفرین..آقای دانشگر باگل دانیال میخواستی خودی نشون بدی؟حرکتت هم زشت بود..گلتون هم ناجوانمردانه یود..هیچوقت برا پرسپولیس کری نخونید❤❤❤❤❤❤💋🧿🧿🧿🧿🙏💙💛🚜استقلالیها و سپاهانیها و تراختوریها دوستتون داریم
    • Ali IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      ورزش و بازی و مسابقه ی فوتبال که جای خود داره تمام موجودیت آدم ها و ادامه ی دنیا وزندگی با همین دوست داشتن ها میسر و غرق در زیبایی میکردد و اولین کسی که لذت و بهره ازین دوست داشتن ها میبرد وجود نازنین کسی است که ابتدا به گفتن دوسِت دارم و دوستتان داریم مبادرت می ورزد پس بنده هم به تأسی از کاربر محترم به نام پرسپولیس قشقایی میگویم استقلالی ها ،سپاهانی ها ،تراکتوری ها،و گل گهری ها ومسی ها ودوتیم خوب خوزستانی فولاد(البته با رفتن نکونام و ارائه فوتبال خوزستانی توسط فولاد) و نفت آبادان ودیگر تیم های لیگ برتری ایران دوستتان دارم و ازین واز آن مهمتر مردم عزیز ایران تک تکتان را دوست دارم و همگی سلامت باشید فوتبال برد وباخت دارد امروز میبازی و دیگر روز میبری .
  • علی ضا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    شله زرد هم ۴ تایی شد
  • پرسپولیس کبیر ES ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پرسپولیس از بازی دیشب رئال کپی برداری کرد ، رئال ایران کیف کردیم ، حالاحالاها مونده تا تیمی به ما برسه فکر کردند حالا که لوکادیا رو پروندند ما کم میاریم نتیجه شو دیدید
  • اس اس💙💙💙💙 IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    باتشکرازسیاوش یزدانی وداورباوژدان که دل لنگی هاروشادکردند😂
    • زنده باد ایرانه عزیز NL ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      سیاوش که از مکتبه خودتونه،،، حسادت نکن به پرسپولیسیا
  • فرهنگ IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    صد در صد پنالتیها مسله دار بودن باید پیروزی می برد تا یه روحیه ای می گرفت واین پنالتی ها باید گرفته می شد
  • میلاد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    فقط استقلال به سپاهان بکید عیبی ندارد دوباره درلیک با پرسپولیس بازی دارین در اصفهان اون وقت شکستش میدین جبران میشه پرسپولیس هم در جام حذفی به ما استقلال میخوره حذفش میکنیم مشکلی نیست
  • سعید IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    سلام عرض می کنم خدمت همه فوتبال دو ستان و طرفداران ۲ تیم با ریشه پرسپولیس و سپاهان، من اهل و ساکن اصفهان هستم ، ابتدا باید تبریک بگم به فوتبال ایران که در مسابقه امروز شاهد ۶ گل بودیم و به لحاظ فنی بازی بسیار زیبا و پر هیجانی را دیدیم نکته و سیاهی این دیدار حرکت بعد از گل محمد دانشور بود که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران اصیل سپاهان و فوتبال در اصفهان بود . که شخص من و دوست‌های من که باهم مسابقه امروز را تماشا می کردیم بسیار بسیار خجالت کشیدم از رفتار ایشون ، خواستم خدمت دوستداران فوتبال و طرفداران پرسپولیس عرض کنم اینگونه رفتارها در شخصیت فوتبالیست های اصفهان نیست و ایشون از جای دیگر و با فرهنگ دیگر به این تیم اومدن و باز هم از بی ادبی ایشون شرمنده ایم و این برد مبارک پرسپولیسیها باشه چون نترس و جنگنده فوتبال کردن.
    • ام ۱۱۰ IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      مبخوام بگم اگه میبردیت بازم نظرت همین بود
    • هموطن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      درودتان باد هموطن . پاینده و پایدار ایران سربلند از هر ( قوم و نژاد / گرایش فکری / دوستدارهررنگ و هر تیم )
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    آقای گلمحمدی تو که گفتی می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن امروز خجالت نکشیدی از مورایس یاد بگیرید حرفه ای گری رو ، مصاحبه ی بعد از شکست نشون میده چه مرد بامرامیه
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    پرسپولیس با این برد نشان داد بهترین تیم ایران است.در ضمن راه بردن سپاهان را به استفلال نشان داد وبااین برد انتفام تیم همشهری خود استفلال را از سپاهان گرفت
  • سورنا۲ستاره IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    ایول پرسپولیس برد چون بردن لنگ تو جام حذفی ی مزه دیگه میده. لنگیا خوشحال نشین چون بازی بعدی حذفین برین دعا کننین به تاج نخورین. الان نه حرف داوری و فدراسیون وسط نیست چرا لنگیا؟شمام مثل کادرتون بعد باخت فقط بلدین زمین و زمان بهم بدوزین ولی بعد برد میشین بهترین.
    • اهل هرکجا به غیر از اینجا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      خخخخخخ، از پیامت عصابنیتت مشخصه، دوست عزیز پرسپولیس از بحران در اومد منتظرش باشید، نسخه همه تیم‌ها از جمله کیسه پیچیده ست اگه یحیی همیشه همینجوری نترس باشه، درضمن این مهاجم جدید به نظرم از لوکادیا چالاک تر و بهتر هست
  • ناشناس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خدا رو شکر که گلمحمدی برنده شد و گرنه اگر می باخت معلوم نبود چه ادبیاتی بکار می برد و باخت رو به کجاها ربط می داد ، مصاحبه ی سرمربی سپاهان نشون داد چقدر خوبه انسان بتونه مسئولیت شکست رو بپذیره توهین نکنه به طرف مقابل تبریک بگه ، برنده ی واقعی بازی امروز سرمربی سپاهان بود بهمه نشون داد که میشه بعد از شکست هم با ادب و با احترام رفتار کرد
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    بازی لالیگایی پرسپولیس .آفرین شیربچه های پرسپولیس مردانه همین جوری بازی کنیدتاقهرمانی وفتح جامهای ایران وآسیا
  • اکبر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    کیسه کش بسوز
  • شیر مرد لر بویراحمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    تبریک به پرسپولیس بزرگ وبرادران دلیر لر وحید امیری سروش باغیرت وعلی بیرواند عقاب اسیا گوارای وجودتان ایشاالاه قهرمانی در هر دوجام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی