نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فیل نامزد سابق شکیرا یاد هندوستان کرد!/ آیا این خواننده در تمام روابطش مشکل داشت؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا قبل از ملاقات با پیکه با مرد دیگری به نام اسوالدو ریوس در رابطه بود و ریوس در مورد شکیرا صحبت کرده است.

شکیرا یکی از غول‌های صنعت موسیقی است و آهنگ‌های او همواره پرطرفدار بوده، اما دلیل دیگری برای موفقیت بی‌اندازه آهنگ‌های اخیرش وجود دارد.

شکیرا پس از پایان دادن به رابطه ۱۰ ساله خود با جرارد پیکه، تصمیم گرفت چند آهنگ منتشر کند که از طریق آنها حرف‌ها و احساساتش را به گوش ستاره سابق بارسلونا برساند و به او کنایه بزند. آخرین آهنگ‌های او با نامهای Te felicito، Monotonia، BZRP Music Session #۵۳، و TQC همگی به طور واضح و مشخص به پیکه مربوط می‌شوند.

با این حال، اینگونه نیست که او همیشه با شرکای زندگی خود مشکل داشته باشد، زیرا نامزد سابقش اسوالدو ریوس ادعا کرده که همیشه رابطه خیلی خوبی با شکیرا داشت. ریوس خاطرنشان کرد: «ما رابطه بسیار زیبایی داشتیم که تا آخر عمر برایم ارزشمند و زیبا خواهد بود. او برایم آهنگ‌هایی نوشت که هنوز هم هربار گوش می‌کنم تحت تاثیر قرار می‌گیرم. من برایش شعر نوشتم. امیدوارم کتابی که برایش نوشته بودم را نگه داشته باشد. من برایش شعر نوشتم و او ترانه نوشت. به لطف اینترنت می‌توانید به یوتیوب بروید و خودتان به حرفهایش گوش دهید. او همیشه در تمام مصاحبه‌هایش از من به نیکی یاد کرده است.»

ریوس در گفتگو با تونی کاستا جزئیات بیشتری در مورد چگونگی پایان دادن به رابطه خود با شکیرا را بیان کرد.

«موزیک جدیدش Pies descalzos تازه وارد بازار شده بود و شکیرا راه بی‌نظیری برای پیمودن داشت. وقتی کسی را دوست داری بهتر است که او را آزاد بگذاری و این راهی عالی برای اثبات عشقت به اوست. او باید پرواز می‌کرد، این بهترین اتفاقی بود که برایش رخ داد، اما مجبور بود که این کار را بدون من انجام بدهد.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 4449962321 IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    افتضاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی