واکنش غافلگیرکننده واندا به عکس ایکاردی در کنار سه زن/ او مرد زندگی من است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های اخیر واندا نارا در برنامه تلویزیونی آرژانتین نشان می‌دهد که این زوج پرحاشیه دوباره با هم آشتی کرده‌اند.

واندا نارا و مائورو ایکاردی جنجالی‌ترین زوج دنیای فوتبال هستند. این دو بارها از هم جدا شدند و باز به هم برگشتند. حالا به نظر می‌رسد آخرین سوژه بین واندا نارا و مائورو ایکاردی توسط خود واندا نارا ساخته شده است.

پس از جدایی پرسر و صدا و جنجالی زن تاجر و مهاجم گالاتاسرای در پایان سال ۲۰۲۲، به نظر می‌رسد این دو آشتی کرده‌ و دوباره به هم برگشته‌اند.

عکس‌های ایکاردی در کنار زنان دیگر

با وجود این، پس از انتشار تصاویری از ایکاردی با سه زن دیگر در استانبول، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه احتمالا دعوای دیگری بین این زوج به وجود خواهد آمد. ایکاردی در مورد این تصاویر اظهار نظری نکرده زیرا احتمالا بیشتر بر روی کمک به گالاتاسرای برای کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ ترکیه تمرکز کرده است. آنها در حال حاضر با ۹ امتیاز اختلاف با فنرباغچه در صدر جدول قرار دارند.

واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آنها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست اما من بسیار سنتی هستم.»

واندا پا را فراتر گذاشت و در مورد رابطه خود با ایکاردی و حسی که به او دارد توضیح داد: «او مرد زندگی من است، او خانواده من است.»

واندا با این صحبت‌ها به وضوح نشان داد که با ایکاردی آشتی کرده و احتمالا این زوج خبرساز مجددا با هم زندگی خواهند کرد.

این مطلب را هم بخوانید: روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال/ از مبلغ هنگفتی که خانم به جیب می‌زند تا حضانت فرزندان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی