سوزاندن دل گواردیولا توسط کونته/ من جولیا رابرتز را از نزدیک دیدم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، با افشای دیدار با جولیا رابرتز در چلسی، بر دردهای پپ گواردیولا افزود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، این هفته اعتراف کرد از اینکه بازیگر زن مورد علاقه‌اش، جولیا رابرتز، چند سال پیش به منچستریونایتد رفت و سراغ منچسترسیتی نیامد، به شدت ناراحت شد.

پپ گفت که حتی اگر لیگ قهرمانان را ببرد باز هم شکست‌خورده محسوب می‌شود چون جولیا رابرتز منچستریونایتد را انتخاب کرد. و حالا شیطنت آنتونیو کونته گل کرده و این مربی از بازدید رابرتز از چلسی در سال ۲۰۱۷ یاد کرده است.

کونته گفت: «رابرتز بازی را تماشا کرد و بعد من این امکان را داشتم که با او دیدار کنم. خیلی خوب است که فرد مهمی مانند جولیا رابرتز فوتبال دوست داشته باشد. به نظرم این موضوع برای فوتبال خوب است.»

گواردیولا پس از اینکه برد قاطع تیمش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرد گفت: «من یک شکست‌خورده‌ام. حتی اگر سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم باز هم شکست‌خورده‌ام. من سه اسطوره در زندگی دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. اینها سه بت من هستند. جولیا رابرتز سالها پیش به منچستر آمد، البته نه در دهه ۹۰ که سر الکس فرگوسن عناوین و عناوین و عناوین کسب می‌کرد. او در دوره‌ای آمد که ما بهتر از یونایتد بودیم. و او به دیدار منچستریونایتد رفت و برای دیدن ما نیامد. به همین دلیل است که حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، با این واقعیت که جولیا رابرتز به منچستر آمد و به دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نیست. حتی قهرمان لیگ قهرمانان شدن هم درد من را تسکین نمی‌دهد.»

رابرتز ۵۵ ساله در نوامبر ۲۰۱۶ از تئاتر رویاها دیدن کرد و تساوی ۱-۱ شیاطین سرخ مقابل وستهم را از نزدیک تماشا کرد.

جولیا رابرتز

این مطلب را هم بخوانید: راز پپ فاش شد زنی که قلب گواردیولا را شکست!/ بانوی محبوب سرمربی اسپانیایی در خانه دشمن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی